Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettdjurskyddsfrågor
Läst 461 ggr
Alexej
0

Slagfälla mitt i bostadsområde!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Naquita
0

åh fy, men inget som förvånar mig..hoppas de som sätter ut dom hamnar i en sådan någon gångSkrikandes

Sidentass
0

Men usch så fruktansvärt…förstår inte vad vissa människor har att tänka med..

vanessa
0

Hoppas att polisen nu tar det på allvar. För den fällan är så olaglig och plågsam att jag ryser av själva tanken. Ibland tror jag att det är en sådan fälla Love Tasslös måste ha gått in i. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

gubben
0

Säkert är det någon katthatare som har satt ut den för att skada katter för inte tusan är det någon som försöker fånga räv eller grävling i ett bostadsområde. Det är ju själva fan att inte polisen tar det på allvar ens men det är väl inte så noga när det handlar om katter förstås men det kan ju lika gärna vara ett barn som skadar sig.

modellflickan
0

Fick precis en pervers tanke! Man skulle stoppa ner den skyldige personens kön i fällan, in med hela!!

anebit
0

Hemska människor det finns!   Säger som gubben, säkert nån katthatare som vill skada och död katter……. Skrikandes

Polisen, polisen vad gör ni åt det???????     NADA

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Erika91
0

Åh så arg jag blir!!
Hur kan man??
Tänk ifall någon hade fastnat i den och dött?!
Men som tur var hittade ju mannen fällan innan någon olycka hann ske!
Men en till fälla kommer väl att ställas ut nu när en redan är ute :/
Jag skulle ALDRIG våga släppa ut min katt på egen hand om jag hade en utekatt och ifall jag hittat en fälla i närheten, vem vet när nästa kommer??

Hawknestgrove
0

Fruktansvärt. Dessutom olagligt. Varför är det inte mer aktiverat hos polisen? Ok, ser man det krasst, vad kan de göra? Det är ingen som kommer att vilja kännas vid den, den saken är säker. Du får inte ens sätta ut sådana fällor för fisk! Håller med modellflickan, hehehe! Tänk om något ännu värre hade gått i den? En liten unge? Då hade det nog blivit fart i sakerna! Tur bara, att ingen kom till skada!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jenna-Gun
0

Gggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Saknar ord för skrift