Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 813 ggr
Jourhemmet
0

Bästa Blocket annonsen

Måste bara dela med mig av vad jag hittade på Blocket. Där låter det som om djuren har det bra  Skrattande

Blocket, Uppsala katt köpes, idag 20.05

Katthemsmatten
0

Men så bra! Vi kan väl leverera ett gäng till dem Flört Skämt å sido. Tror inte jag skulle våga sälja en katt när intresset förefaller vara så lågt att man inte ens orkar författa en vettig annons.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Josefa
0

Jag gillar ju inte riktigt tanken på att det finns 3 lärlingar på gården. Då är det väl lärlingarnas mor som "gått vidare", eftersom den skickliga medarbetaren som är kvar är en "han".

Gatukorsning
6

# 2. Det kan man ju inte vara så säker på. De skriver ju även att det är ett absolut krav att katten är kastrerad.

Personligen tycker jag att det var en ganska bra annons. Sedan så kan ju vi omöjligt veta hur stor gården är. Vi vet ju inte heller varifrån dessa lärlingar kommer. Företagshälsovården som erbjuds verkar ju också bra!

Jag tror att katterna på denna gård blir betydligt bättre omhändertagna än på många andra gårdar.

För visst är det annonsen "Kattmedarbetare till gård på landet" som TS syftar på?

Lite extra tid, lite extra omtanke, lite extra tålamod och så lite extra kärlek är allt som behövs för att låta en skyggis tassa sig in i ditt hjärta!