Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettmedia
Läst 791 ggr
johnnys girl
0

Skäms nästan

Men nu har jag varit i radion igen. Studio Ett heter programmet och sändes i dag i P1. Handlade om bostadsbolagens nya policy att avkräva ägaransvar för kattägare.

För den som vill lyssna. Gå till www.sr.se Därefter vidare till P1 där du hittar dagens Studio Ett program. Programmet är nittio minuter långt, så dra tidsreglaget fram till del2 och där drar du fram till ca 37,20

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

Jenna-Gun
0

Och varför skulle du skämmas.

Finns ingen anledning.

Kram Jenna

Simson
0

Tack och lov för dig säger jag!!! Kyss

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Alexej
0

Det är väl bara bra att du kommer fram med dina åsikter!Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Jättebra! Ingen blygsamhet här inte! jantelagen är bland det värsta jag vet! Var stolt!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sidentass
0

Åhh så tuff du är..skull aldrig någonsin våga prata i radio…strongt gjort säger jag, även om jag inte lyssnat ännu, -men det ska bli

johnnys girl
0

Med skäms menar jag mest att jag redan varit med både  i radio samt TV denna vecka. Men om man bortser från lilla mej som är ganska oväsentlig i sammanhanget så tycker jag att det är jättekul om kattfrågan börjar tas på allvar och diskuteras i media på olika sätt. Nu gäller det att surfa på vågen och hoppas att fler medier hakar på så att folk äntligen börjar fatta vad det handlar om.

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

gubben
0

Jättebra! Jag tycker att det är bra att problemet med utekatter tas upp mer och mer och att det börjar föras en debatt om saken för det kanske gör att fler och fler människor ändrar sin syn på katter och det är det enda som skulle kunna förbättra katternas status i samhället tror jag.

Pelusa
0

Du är kanon, EwaESkrattande Kunde inte ha sagt det bättre självCool