Lite nyheter
Vill dela med mej med lite nyheter. Först ut.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1106421,00.html
Arma karl. Vilken tur att katten överlevde. Önskar katten och ägare väl. Hoppas allt reder sig till det bästa.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1106315,00.html
Jaja bortförklaringar och åter igen bortförklaringar från denna lille man….:(

Jag kan tyvärr inte läsa den första artikeln, det ända som står är: Mahmoud riskerade livet för sin katt. Vad som gäller rubriken och din kommentar modell_flickan så tycker jag att det är en karl med hjärtat på rätt ställe! Vilken tur att missen räddades!
Jag vill så gärna läsa artikeln men det går ej, kan du inte skriva vad den handlade om lite kort?
Den andra artiklen var inte rolig att läsa :/
Djurplågeri, djurplågeri! Vad arg jag blir på dessa idiotiska människor som plågar djur!!! 
vad underbart att läsa om Mahmoud o hans katt=)
Fick en klump i halsen av lycka! Än finns det hopp för mänskligheten! Det gäller den första artikeln.
Den andra….Jag saknar ord…….FYYYYYY!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#1 Lustigt. Pröva gärna igen. Jag kan läsa artikeln. Kanske ska du uppdatera sidan? Hoppas det går.
#2 #3 Ja såna artiklar som Mahmoud och han katt blir man glad av. :) Även om händelsen i sig var sorglig. Hoppas allt reder sig för Mahmoud och hans älskade katt.

Underbart gripande berättelse om katten och hans fina husse..en eloge här till tidningen som bidrog med veterinärvård!
Nästa artikel var mindre trevlig…usch så vidrigt helt enkelt..arma stackars hästar..rejäla straff är vad som behövs här..
Sidentass

#5 Ja verkligen!

Nu kunde jag läsa den!
Åh jag blev rörd av denna artikel..
att kattens liv räddades och att tidningen gick in med pengarna till vård! Det var så himla bra gjort! Jag hoppas att de kommer att få en ny bostad snarast såatt de kan leva tillsammans igen - det märks ju hur han verkligen älskar sin katt!
Jag blev lycklig över vad mannen och tidningen gjorde för katten!
Och kollar till höger under:
"Hästen är som ett skelett"
Nu misstänks ordförande i Svenska ridsportförbundet för vanvård
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus