Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 750 ggr
Katthemsmatten
2

Katthemmet Kompis

Ni som läser Wikkibloggen har redan sett detta, men jag skriver ändå med förhoppning att det finns ett antal personer i närheten av N Svalehult /Nybro som kan hjälpa till under Marithas sjukdomstid. Följ länken http://www.barometern.se/nyheter/nybro/katthemmet-i-stort-behov-av-frivilliga(3500130).gm#disqus_thread

Till Maritha säger jag: Kör hårt Maritha! Du är snart tillbaka i gammal fin form. Och Sonny, slit inte ut dig alldeles.

Medarbetare Hittekatter iFokus

martdat
2

jag marita ska bli frisk, det sa hon till mig när jag var där.- nått annat finns inet på kartan.hon är en kämpe. men avlastning behövs verkligen.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Katthemsmatten
1

Hoppas att det finns folk i trakten som kan ställa upp några timmar här och där för att avlasta. Kontakta Kompis så kan Lotta hjälpa till att introducera dig som vill hjälpa som volontär. Det här är ett verkligt angeläget fall.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Lena
0

Så synd att vi inte bor i närheten! Håller tummarna att folk på orten och dess närhet kan ställa upp. Minns när jag var ppå Kompis invigning att det vara många från trakten som var engagerade.

Tänker mycket på Maritha och ger henne alla styrka i världen för att kämpa på. Jag vet att det kommer att gå vägen!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"