Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 1039 ggr
Sötis
13

Min katt :P

I sommras så hittade min mormor en liten och kall kattunge.Den var svart/vit och jätte gullig.Jag,mamma och mormor åkte med den till en veterinär.Där fick den alla möjliga sprutor men den ville inte röra riktigt på sig så min mormor sa att det kanske vore bäst att avliva den.Men min mamma gav sig inte så lätt.

Hon betalade 10.000 för att kattungen skulle få vara under observation och ständigt ha människor runt sig som kunde ge den sptutor mm.

Och nästa vecka när vi kom tillbaka till veterinären så var min lilla kisse helt ok eller inte helt men den var mycket bättre…

Dom sa att det var en lite hona och att hon bara var 5veckor gammal så egentligen hade hon ju behövt sin mamma.Men hon överlevde.

Jag döpte henne till Smulan och hon är min lilla Bebiz så nu har jag 3 hamstrar,1 hund och 1katt :P

Katthemsmatten
3

Vilken härlig historia! Du har en mamma med hjärta av guld. Var rädd om henne!!

Medarbetare Hittekatter iFokus

Alexej
2

Vilken fin berättelse! Hoppas Smulan mår bra nu!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

MSH
2

Fin läsning, påminner mig om när vi hittade vår lilla katt (som nu tyvärr är borta).. Hon var ca 4 mån då men liten liten och döende. Det känns i hjärtat när man ger de små chansen:-)! Din mamma har sitt hjärta på rätta stället:-)!

Sötis
4

Hihi tack jag är så rädd om henne

Hon får sitta i soffan hemma varje kväll och se på TV och till frukost blir det mumsig tonfisk :P

Flört

Sötis
4

Asså katten då  :D

Lena
2

Det här var trevligt att läsa! Så bra gjort av din mamma att ge kissen en chans. Sådana katter brukar vara evigt tacksamma över att ha blivit räddade. Stor kram till både dig och din mamma och nospuss till lilla kissen!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

bymaruska
2

Lyckost Dig som har både en liten Smula och en super mamma!

Krama mamma varje dag för sådana mammor växer inte på träd.

Du gjorde min kväll med Din berättelse

Lycka med Smulan och var rädda om varann.

M-H

Sötis
1

Jag lovar :D

Smulan är en UNDERBAR liten kisse jag bara ÄLSKAR henne.Hon är perfekt och ha nu när min förra katt som hette Liten gick bort.

Dom är jätte lika varandra :P

Sötis
1
Sötis
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är inte Smulan men det är jätte lik Tungan ute

Lena
2

#10 Jättefin! :)

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"