Busan har funnit sin plats *L*
Tänkte berätta lite om Busan och hur hennes nya liv e här hemma hos mig och Mojje.
Hon har helt klart bott in sig och förstår att detta e hennes och att jag e hennes matte *s*. Hon ligger oftast och sover på sängen när man kommer hem och tittar upp lite sömningt på en *s* medan Mojje alltid möter mig vid dörren. Och det syns alltid spår efter deras lekar för oftast är hela golvet i vardagsrummet täckt med leksaks möss och bollar *s*. För hon e helt klart en busig liten dam som gillar att leka och tittar uppfodrande på matte när hon sitter på golvet vid korgen där alla leksaker ligger för då e det dax att kasta ut allt på golvet och hon har ett riktigt bra bollsinne *s*
Busan och Mojjes favorit lek är att jaga varandra och det gör dom ofta och då gärna mitt i natten eller tidigt på morgonen ;-( *s* smällar man får ta antagligen
Sedan så lystrar hon till sitt namn och kommer när man ropar och ropar man dessutom godis så blir det en himla fart på dom båda *s*.
Sen så får jag gärna klappa henne på huvudet och klia fint men fortfarande med stor försiktighet *L*.
Och kanske det roligaste och mest synliga tecknet på att hon trivs här det är att hennes svans numera står ståtligt rakt upp när hon svansar runt i lägenheten istället för att släpa i marken som det var förr *L*
Sen så har jag ju nätade fönster och där sitter dom och tittar på allt som händer och myser i solskenet *L*
Mojje och Busan har definitivt funnit varandra och gör det mesta ihop. Så man kan nog bara säga att vi är väldigt lyckliga alla 3 att vi funnit varandra
Tassar från Busan & Mojje & matte Eva
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Superkul att läsa att hon trivs så bra och vad söta de är i fönstret

Så söta dina knytt är. Så härligt när de flyter in i familjen så där. Skönt. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Så mysigt dom verkar ha det Busan och Mojje!
Hon har verkligen fått det bra.
De trivs båda två med sin personal.
Jenna
#4 personal var verkligen rätt ord *s*.
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Åh, vilken charmig fönsterbild:-) Underbart att missen funnit sig såväl till rätta..där har du gjort ett kanonjobb:-)
Sidentass

De ser underbara ut!!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
:) ser så fina ut tillsammans där i fönstret. Skönt att dom trivs ihop iaf :)
Tass/
Sessan1

Jag får allt en lyckotår i ögat av när jag läser om Busan och Mojje……………. Hur underbart dom har.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Tack för alla snälla ord *L*. Busan och jag har precis haft en liten kel stund där hon både spann högt och trampade med tassarna
sen när hon tröttnade på mig så gick hon och la sig PÅ Mojje *s* och började tvätta honom *L*. så det är verkligen härligt att ha henne här hon vart liksom pricken över iet *L*