Trolle
Sedan i går bor den här killen hemma hos mig
. Han åkte tåg från Malmö till Stockholm, heter Trolle och är en Hornbachkatt.
Han är 1-2 år, liten och skygg.
Det är meningen att han ska bli en stor och bortskämd knäkatt. Vägen dit är lång och ni kommer nog att få höra om alla bakslag och framgångar under tiden
!
Men så fin! Underbar bläs 
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Så härligt att han kommit HEM nu :) Önskar er båda ett härligt liv ihop!
Tack soso för att Trolle fått sitt föralltidhem
Stor och bortskämd är jag övertygad om att han kommer till att bli

Lycka till med missen! han kommer får det bäst och snygg är han 
M-H
Trolle har nu bott hos mig i 2 veckor.
Efer ett dygn kom han ut från köket och började se sig omkring. Efter det har han gjort framsteg varje dag.
Jag får nu klappa honom (det tog 9 dagar), han är kompis med hundarna och han stryker sig mot dem. Han leker och far runt så mattor och leksaker yr.
En dag såg han en tvestjärt som kröp över golvet. Han hoppade jämfota runt tvestjärten, det såg jättekul ut
!
Han äter bara torrfoder och tonfisk. Trolle är liten och tunn och behövde avmaskas (igen), jag såg att han hade spolmask. Efter flera misslyckade försök och bortkastade avmaskningpiller, fick jag tips om att Banminth skulle vara smaklöst. Provade och det stämde! En avmaskning till sen, hoppas jag han lägger på hullet lite.
Trolle verkar känna sig hemma här, och jag är förvånad att han har anpassat sig så snabbt. Och så finns det de som säger att "vildkatter" aldrig blir tama
.
Trolle är sannolikt en 'falsk' skyggis. Han har förmodligen haft ett hem och är utkastad alternativt har han rymt. En 'äkta' skyggis, dvs en katt som aldrig haft mänsklig kontakt tidigare utan är född av hemlös mamma får aldrig det förtroendet på bara någon dryg vecka.
Härligt att se hur trygg han ser ut på den senaste bilden. Det värmer hjärtat att se en liten misse äntligen få den trygghet alla katter förtjänar. Önskar er all lycka!
Medarbetare Hittekatter iFokus
Nej, Trolle är helt säkert född ute. Han togs in i februari och då var han inte ens ett år. Han har sedan varit i några olika jourhem.
Så fin Trolle är! Va bra att han har fått komma till dig! Och vilka stora framsteg han har gjort på så kort tid.
Svårt det där med skyggisar. Det går aldrig riktigt att förutse hur de ska utvecklas. Ibland lossnar det bara. Hur hade han varit i sina jourhem?
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Han har inte varit klappbar. I sista jourhemmet hade han visst börjat leka för sig själv.
#9 Ibland kan miljöombyte vara rätt medicin - särskilt när det blir till den rätta miljön!
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Vilken fin kisse!! Och så gläjdande att höra om framstegen han gör, och så skönt att det går så bra med vovvarna också, dom är säkert också en hjälp på vägen att bli en trygg kisse!:-)
Fina trolle <3 
I går fick jag pussa på huvudet för första gången
.
Vad kul med en så positiv uppdatering! Fortsätt så, Trolle!

Duktige Trolle.

Så bra det har gott! Och vilken underbar bild! Sådant här blir man glad av!
Härligt
Kissar som kommer till dig soso måste tro att de kommit till paradiset 
#20 Haha, hoppas det
!

#22 Så fin Trolle är och så skönt att han känner sig hemma hos dig. Det känns tryggt för honom ser det ut.
(Lik min Rasmus i avataren
)
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Vilken härlig tråd och story att följa! Tack Soso för att du berättar hur det går! Och för att du tog dig an den lilla go'ingen!
Lyllos Trolle, säger jag bara! Lyckligast i hela världen tror jag! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Trolle, Härligt läsning.! Värmer mig med mina skyggisar/fegisar
Fina Trolle, vilken tur du hade som fick komma till Soso. Soso, du har gjort ett fantastiskt arbete med den lille sötnosen. Tack för att du delar med dig av historien och de fina bilderna på honom och även hans skälliskompisar.
#25 snygg Avatar du har! Pussa tjejerna från f.d. faddermatten.