Minipejl????
http://www.loc8tor.tk/ kolla in…
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Var lurade du in mig någonstans? Det första jag ser är lättklädda damer i utmanande poser. Så jag blev chockad och fick inte det att gå ihop med dig. Sedan tog det några sekunder för det andra att laddas pp. Konstigt vad man hinner tänka ;-). Så visade det sig vara reklam. Men de med den sajten borde nog hålla koll på vilken reklam som visas. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Ett tips om pejl till djur, fins en bilig variant som man kan se vart djuret är någonstans på mobilen. Liknande GPS och är att rekomdera, fins på de flesta välsorterade djurafärer. Det kan vara trevligt att se vad ditt djur varit någonstans när den är ute. Komentar till bilderna, en vacker kvinnokropp är väl inget att hänga upp sig på, eller är det lite avensjuka tro.

Jag fick inte upp några kvinnor, bara smilies.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Nä…. inga damer hos mig heller. Däremot som Landfreak sa, till vänster reklam om Smileys. Dem klickad ejag bort. JAg hittade grejen när jag var inne på sidan för tankspridda, www.tankspridd.se där reklamen om denna lilla gpsliknande grej fanns. Märkligt…. nakna damer……Nore hittade tydligen rätt i länken, eller rättare sagt Nores dator….Så om du går in via tanskpridds sida, så kanske du slipper de lättklädda damerna. Jag hade inte heller blivit glad, jag lovar….
Fast hade det varit lättklädda killar…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Men Landfreak då…….
Kom att tänka på en sak…. JAg har ju popupblockerare på…. kanske därför jag slapp tjejerna……

Jag har också pop-up blockerare, men vissa saker tar den inte. Men tror att det helt enkelt ville j-vlas med mig :-). Se till att väcka mig så att säga. /Vanessa

Jag fick oxå upp en massa massa smileies. Inga lättklädda tjejer och sogligt nog inga killar heller. 
Jag såg brudarna =) Så Vanessa yrar inte =)

Nu kollade jag igen på en annan dator och vad fick jag se längst till höger…jo lättklädda tjejer
Han är inte fel…

Är det nån som provat loc8tor?
Nä, jag har en petcom, riktig Pejl. Men denna var ju inte dyr, även om avståndet inte är så där väldigt….Petcoms kostar 4000 kr
Såg inget om några människor överhuvud taget. Kom direkt till sidan om pejling.
Så det är era datorer som spökar :)

Tack, KarinS. Började känna mig som om alla trodde att jag inbillat mig :-). Nu när jag var inne igen, så var det ingen reklam alls. /Vanessa