OT Samlare? =)
Hej hej! Undrar om det finns flera samlare här? =) Själv så samlar jag på bokmärken, manga, manga prylar, frimärken, mm.
Om du samlar på något så får ni även gärna joina i våran grupp på facebook "Samlare" och visa upp era samlingar. Där har flera samlare samlats och skriver om sina samlingar, annonserar och visar upp med bilder osv. Så välkommen in du med såklart. :) https://www.facebook.com/#!/groups/265492700200306/
Skickar med bild på mina bokmärken :)
I lådan under albumna finns det också bokmärken. :)
De var en rejäl samling bokmärken du har! Det är trevligt med bokmärken tycker jag, även om jag inte samlar på dem själv.
Själv har jag samlat på mig en hel del kattbetonade saker. Folk har börjat ge mig sådant då det är allmänt känt att jag är en stor kattälskare. Sedan har jag även själv köpt en och annan katt i porslin eller trä. Fast det är inget som jag ägnar så mycket tid åt. Det är mer på slumpbetonad basis.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Jag har samlat på det mesta genom åren, frimärken, bokmärken, tändsticksaskar, suddar, nyckelringar, hästböcker, det mesta med hästmotiv, pokemon, pogs.
Just nu samlar jag på allt som rör tidningen Min Häst - är bara 2nr ifrån komplett samling från 72 så det är en hel del tidningar, album, postrar mm mm.
Samlar även på vykort med hästmotiv, just nu är den samlingen mer inriktad på äldre motiv, helst vykort med motiv från 70-talet av någon anledning.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
I min ungdom samlade jag tändsticksaskar. Bodde i Spanien, så det var inte svårt att få ihop en enorm samling med olika motiv.
Numera samlar jag på katter: Chanda, Milton och Knorre heter de jag har f.n.
Genom åren har det hunnit bli många, men aldrig många samtidigt. Jag vill ha både tid att ge varje katt och råd att försörja dem väl.
Medarbetare Hittekatter iFokus