Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettertnrskygga-katter
Läst 3239 ggr
Efvis
1

Katthus..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På jakt efter ett nytt hus till oss tvåbenta i familjen så har vi nu istället hittat ett nytt hus till TNR-katt/er. Huset stod på en gammal släpvagn efter vägen och familjen som bodde där var inte hemma. Lämnade en lapp med telefonnr och bad dem ringa mig, och kan ni fatta att de gjorde!!.. och de erbjöd oss att komma och hämta huset också. De ville inte ha någon ersättning alls för huset (fick blommor). utan de var så glada att huset skulle återanvändas då deras förra katt jämt använde det men den nuvarande aldrig ens gått in där. Dammsugit ur det och spikit fast lite takpapp och se….är det inte fint?…

Kan behövas en ommålning med det kan volontärerna få bestämma vad det blir för färg…kan ju vara viktigt att det smälter in i området där det hamnar..;-)….

Hälsningar Efvis

Efvis
0

inuti…med helttäckningsmatta…

Efvis
0

…avtagbart tak som ni kanske noterat…

Efvis
1

…sambon tycker dock att ingången är liten…och jag kan hålla med men tror ju inte det kommer att bli några problem för en katt att ta sig in….

Hawknestgrove
0

Så fint litet hus! Fördel med liten ingång. Då kommer inte vinden åt.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Alexej
0

Kul att den blir återanvänd!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Puma77
0

wow kanonhärligt.

//Pia

karins
0

Så glada katterna ska bli..med ett så fint hus!

Erika91
0

Jättefint litet hus :)

anebit
0

Åh ett sånt litet fint hus som en hemlös skall få flytta in i…..

Underbart!   Glad

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

vanessa
0

Oj, vad fin den var! Vilken tur du hade som fick den. Kanon. Vad snällt av dem. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.