Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettros-ris
Läst 1767 ggr
Hawknestgrove
0

Till BRUTT!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dagens eller gärna veckornas ros vill jag ge till Brutt! För hennes enträgna arbete med de stackars kissarna på Herrborum! Min personliga blir naturligtvis en näckros från min egen lilla sjö!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jenna-Gun
0

Här kommer en ros från mej oxå.

Fast ni är värda den alla som hjälper kissar i nöd

Alexej
0

En ros till dig Brutt och till alla katter som inte fick uppleva sommaren!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Pelusa
0

Hänger oxå på här med ett gäng röda rosor tilll Brutt idag!

/Pelusa

Faxlin
0

Skickar med en blomma jag med. Det är ni värda.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

anebit
0

En orkidé  från mig  till Brutt….  En av många eldsjälar.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Lena
0

Absolut en bra idé Gunilla.H - Brutts enträgna arbete för kissarna på Herrborrum är värt många rosor och Medaljer! Just det här att inte ge upp trots alla motgånger är beundransvärt.

(Blommorna kommer från Nederländerna.)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

JosephineF
0

Hänger på jag med - det är hon värd! Stor applåd!!

karins
0

En himla massa blommor till dig Brutt!

Här blev det blomma och katter på bild till dig!

brutt
0

Generad Tack! Det betyder så mycket att kunna få skriva av sej här ,och det är jag som ska tacka för att ni finns och kämpar för katter som behöver hjälp ,I en annars hård värld.

Jag ska dela med mej till de andra två som ställt upp för kattfamiljen och förstås till Birgitta för hennes goda råd och stöttning.Kattmamman ska få något extra gott i morgon också för hon är en fantastisk mor låg och spann medans hon lät Gladungarna dia i kväll

MorganP
0

#9 har helt missat den långa tråden om Herborum, ber om ursäkt. Har nu läst igenom den och jag förstår inte hur du orkar, detta stora ärende är ju inte det enda du bidrar med handlingskraftig hjälp till. Enorm kram från mig Brutt!

Mvh
Morgan

vanessa
0

Med en lite tulipan på…

Vänta, det är nog inte den dagen. Däremot så skickar jag härliga glada tulpaner jag plåtat. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Efvis
0

Brutt…en bamsebukett till dig från mig…för att du orkat vara så pass drivande i saken…stor STOR bukett!

Hälningar Efvis

Alwyn
0

Bilder på ungarnas snuttand tack  :oD

brutt
0

Ska bli Sophia -dons bara jag får tillbaks min kamera som är utlånad till dottern som är ute och reser.De första dagarna har vi dessutom inte vågat störa mor ,barn bandet genom att ens ta kort vi har gått på tå liksom för en lycklig återförening av familjen.

brutt
0

Som tack för tonfisken som också smakade bra fick vi ta några bilder för kattmamman bara vi inte störde ungarna allt för mycket.Då morrar hon för att markera.

brutt
0

Mamman vågar nu komma fram nära våra händer när vi placerar ut matskålarna.Hennes mage verkar också fungera utmärkt inga diareer eller problem för övrigt äter fortfarande som om det vore för sista gången,massor med andra ord !

anebit
0

Gud så söta!   Åh vad jag beundrar er som tar in mammor och bebisar…………………. Så skönt att du i all fall fick tag i en men ack så tragiskt för dom andra missarna……………

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Simson
0

Å du härliga människa!!! Med änglar som du så får man hopp om männskligheten! Rosor från oss också!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady