Till BRUTT!

Här kommer en ros från mej oxå.
Fast ni är värda den alla som hjälper kissar i nöd
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Hänger oxå på här med ett gäng röda rosor tilll Brutt idag!
/Pelusa

En orkidé från mig till Brutt…. En av många eldsjälar.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Absolut en bra idé Gunilla.H - Brutts enträgna arbete för kissarna på Herrborrum är värt många rosor och Medaljer! Just det här att inte ge upp trots alla motgånger är beundransvärt.

(Blommorna kommer från Nederländerna.)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Hänger på jag med - det är hon värd! Stor applåd!!

Tack! Det betyder så mycket att kunna få skriva av sej här ,och det är jag som ska tacka för att ni finns och kämpar för katter som behöver hjälp ,I en annars hård värld.
Jag ska dela med mej till de andra två som ställt upp för kattfamiljen och förstås till Birgitta för hennes goda råd och stöttning.Kattmamman ska få något extra gott i morgon också för hon är en fantastisk mor låg och spann medans hon lät
ungarna dia i kväll

#9 har helt missat den långa tråden om Herborum, ber om ursäkt. Har nu läst igenom den och jag förstår inte hur du orkar, detta stora ärende är ju inte det enda du bidrar med handlingskraftig hjälp till. Enorm kram från mig Brutt!
Mvh
Morgan

Brutt…en bamsebukett till dig från mig…för att du orkat vara så pass drivande i saken…stor STOR bukett!
Hälningar Efvis

Bilder på ungarnas snuttand tack :oD
Ska bli Sophia -dons bara jag får tillbaks min kamera som är utlånad till dottern som är ute och reser.De första dagarna har vi dessutom inte vågat störa mor ,barn bandet genom att ens ta kort vi har gått på tå liksom för en lycklig återförening av familjen.

Gud så söta! Åh vad jag beundrar er som tar in mammor och bebisar…………………. Så skönt att du i all fall fick tag i en men ack så tragiskt för dom andra missarna……………
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna