Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 443 ggr
vanessa
0

Catcam

Rolig sak, en katt med kamera på sig, som plåtar med jämna mellanrum på hans promenader.

http://www.mr-lee-catcam.de/pe_catcam1.htm

Det går att klicka fram några sidor. Nu funderar jag på om man kan göra samma sak själv. Vore kul att se deras värld. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Alexej
0

Det vore häftigt!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Sessan1
0

#1 Håller med :)

evamojje
0

Ja det skulle vara kul att se vad mina katter gör när jag inte är hemma ;-)

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Jenna-Gun
0

Kallas det inte buggning :)

Sidentass
0

hi,hiii..detta verkar kul!!

Erika91
0

Haha en sån skulle vara skoj att ha på katten så man ser vad han gör när man inte är hemma :D

Lena
0

Det var en festlig dokumentär eller vad man ska kalla denna fotografiska rapport från katternas värld.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

karins
0

Från kattens synvinkel! cooltCool

rulda
0

underbara bilder. Önskar att jag kunde göra det på mina killar men de accepterar knappt halsband hur skulle det då bli med en kamera?!

Simson
0

Det var mycket roligt att se världen från en katts synvinkel!! Tack för den sidan!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Hawknestgrove
0

Måste vara en pyttekamera. Men med tankepå att pejlen funkar, som är aningen större än et litet AAAbatteri, så funkar det nog. Invänjning behövs nog

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

vanessa
0

Vill så gärna sätta dem på någon av katthemskatterna och mina egna. Vore spännande. Kommer någon på en bra kamera man kan göra det med så tipsa mig gärna. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.