osmakligt,
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14926108.ab
en konsnär vars katt dog. stoppade upp honom och gjorde honom till en helikopter,,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Isses - det finns ingen hejd på galenskaperna!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Vilken idiot!!
Den holländska konstnären Bart Jansen gjorde The Orvillecopter som en del av ett bildkonstprojekt för att hedra sin katt Orville som blev påkörd av en bil. Kanske vill han också bli hedrad på samma sätt? Naken?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Allt hittar folk f*n på och man kan ju undra hur de är funtade i skallen. Finns en konstnär som använder riktiga människokroppar i en utställning också. Vidrigt värre!
#3 Såg den utställningen för några år sedan i Berlin. Fast de människor har själv anmält sig att bli utställningsföremål. http://www.youtube.com/watch?v=sSViLS4-kaI&feature=player_embedded#!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
#4 Jag vet men det är något vidrigt.
För att hedra katten? Undras just om han vill hedra sina närstående på samma sätt, när det blir dags.

En liten människa och usel konstnär behöver inkomst på sin katts bekostnad. Undrar varför man tillåter att det kallas konst.
Jag klarar inte ens av att titta på det, öppnade upp det och vart illamående av första bilden och började nästan gråta så det var bara att stänga ner igen. Det är inte att hedra sitt djur!
/T

på youtube kan man kolla på klipp där helikopterkatten flyger,,,,,,,
vila i frid lille misse,,, hoppas batterierna tar slut snart…

Är väl bara att göra likadant med ägaren,en propeller i pitten,och ett duracell batteri i röven,,och vips iväg,,by by,,,
Kattens57 FETGILLA!
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*
#11 #12 FETGILLA!!
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

Varför vill man göra sin katt till en quadrocopter (heter så). Det är ju helt sjukt!
ÄCKLIGT!
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Såg detta på facebook..horribelt är bara förnamnet..!!:-(
#11 Hade inte kunnat sagt det bättre själv!!
Så avskyvärt!
Hur kan han bara komma på tanken! Frid över dig lilla kisse.
#11 Det var rätta takterna!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
11.
Och än är inte den sista idioten född !
Debattia
Den skygga kattens hemsida!