Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten-medlemmarna
Läst 1233 ggr
anebit
0

TROLL på iFokus

Vi har haft TROLL inne på HittekatteriFokus som har provocerat fram bråk men nu ser det ut som i alla fall 2 st har försvunnit.

Den ena hade reggat sig i dag och nu har han gått ur i hela iFokus och även den andra har gått ur.

Nu har dom väl haft sitt lilla roliga.

Jag rekomenderar att inte svara på såna inlägg i trådarna så får dom ingen näring och då är det inte roligt längre……..

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Lena
0

Sunt resonerat!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Tezza
0

Håller med dig anebit! Det är bara bråk de är ute efter å får de ingen respons så tröttnar de.

Erika91
0

Jag fick reda på att jag svarade på ett sånt inlägg och tänkte ta bort det, men då hade hon tydligen gått ur eftersom inlägget hon startade var borta..
Tur att de försvinner!

Lena
0

#3 Vi har tagit bort en del osmakliga/olämpliga inlägg eftersom de brutit mot skrivrättigheterna.

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Faxlin
0

Dont feed the trolls :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

brutt
0

Det är säkert bäst att inte svara även om det kliar i fingrarna minst sagt.

Puma77
0

Problemet ibland är att de kanske loggar in med annat alias o så är det igång igen. Bara tråkigt att det ska förekomma.

//Pia

Erika91
0

#7 Jaa det är så synd :/
Här kämpar man och så förstör dem!!

anebit
0

Det är minst 5 som har reggat sig hemligt i dag……………

Hennum
0

vad är det för troll ni pratar om? :S

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

karins
0

Sådana som kommer in i fokus och bara vill bråka……

Hennum
0

okej… hehe, det måste vara ett ganska nytt uttryck. då ska jag hålla utkik för troll

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Sidentass
0

tror det bästa är bara att ignorera många gånger, får trollen ingen uppmärksamhet så är det nog inte så roligt längre att försöka mucka..

Sidentass

Faxlin
0

Vi har en artikel om troll inne på flera olika sajter. Bland annat på iller och hundar. Tror jag lagt den på Goda Nyheter också. Den är inte så tokig faktiskt. Om man nu får säga så om sina egna artiklar :-)

Audiatur et altera pars

Efvis
0

Det är synd om människorna som Strindberg sa.

Tänk dig själv att du har så tråkigt och är så frustrerad och för att finna en lösning på det hela så bestämmer du dig för att "hitta på/agera troll" på  bl.a en hittekatts-sajt.

Hur patetisk får man bli?

Hälsningar Efvis

Lena
0

#14 Du får lägga in den här också Åsa! :) Den är jättebra!

//Lena

anebit
0

Ja Åsa gör det!  Jag tyckte den var intressant!

Faxlin
0

Då ska jag fixa in den här med. Den har ju liksom inte behövtst här tidigare. Vi har varit väldigt förskonade från detta innan faktiskt. Men nu verkar vi behöva den i alla fall. ;-)

Den kommer under dagen.

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

Lena
0

#18 Jättebra Åsa! Nej vi har inte haft så mycket av den varan tidigare, men det kommer och går på alla forum den här typen av företeelser. Då är det bra att förbereda sig med kunskap. :)

//Lena

Simson
0

#15 Håller med dig!! Hur patetiska får man bli??! Enfaldiga är de, trollen!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady