Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 541 ggr
Lena
0

Länkar till katthem! :)

Här nedan finner ni de länkar vi har till katthem i Hittekatter i Fokus. (De finns annars under rubriken Länkar/Katthem.)

Är det något katthem/förening som du känner till och som saknas bland länkarna? I så fall är vi tacksamma för att få dessa.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

miranda1
0

ska Djurens Vänner i Göteborg vara med på listan? Fundersam

/Miranda

VillHaStorKatt
0

#1 Vad är det med djurens vänner? Något man bör veta?

VillHaStorKatt
0

#1 Vad är det med djurens vänner? Något man bör veta?

VillHaStorKatt
0

Varför blev det dubbelt?

miranda1
0

jesis, finns det fortfarande folk som inte vet? Dom gasar ihjäl katter.

http://www.hittekatter.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=826ae6f8-6570-472e-be38-0a1233277295

VillHaStorKatt
0

#5 Tror du alla vet allt som du vet? Och tror du inte att det finns andra som vet saker som inte du vet? Jag har inte varit här inne speciellt mycket. Ilsken och sur är du ju helt klart konstant! Går inte att föra någon vuxen disskution med dig.

Lena
0

#1 Djurens Vänner RO är med för att vi ska kunna söka information om dem. Vad de står för osv. Det är inte så att vi värderar de katthem som finns på listan. Jag kan dock flytta artikeln om Djurens Vänner i Göteborg till avdelningen intressanta artiklar istället. Det ligger lite fel där.

#2 Det har skrivits ganska mycket om djurens vänner i Göteborg genom årens lopp, som enligt säkra källor använder otillåtna metoder för att avliva katter. Tidigt i år (2007) var det en seria artiklar om det hela i GT/Expressen. Här kan du hänga med i diskussioner runt detta: Djurens Vänner i GBG gasar ihjälp katter

När samma inlägg kommer två gånger beror det på att man av misstag tryckte två gånge på publicera kommentar.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Alexej
0

Om man är det minsta kattinteresserad så har man läst (alla tidningar var fulla med information både om Borås och Göteborg) om det. Om inte, så vet du nu. Kanske dags att komma med lite konstruktiva saker istället för att spy på oss…

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

VillHaStorKatt
0

#8 De enda som har spytt är ni! Det är ju det enda ni gör på alla som kommer in här. Det är ju inte första gången. Och de som får lida för det är ju katterna. Men ni kanske tror ni kan ta hand om alla hemlösa katter själva? Det var längesen du fick något va?

Alexej
0

Hjärnsubstans hos dig måste vara noll.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

miranda1
0

åååh stackars VillHaStorKatt, vilka långa tår du har. Flört

Du behöver inte stanna kvar här om du inte gillar forumet, Det är ju klart att du har andra intressen än vad forumet är intriktat på. (att avla in i norden och skita i all standard).

"Det var längesen du fick något va?"Skrattande Vilka konstruktiva grejer du skriver!

VillHaStorKatt
0

#10 och #11 visar var nivån på detta forum ligger! Lycka till med att "hjälpa" katter.

Erika91
0

Bra inlägg Lena! :)
Nu kan man kolla in olika katthem :)

#6, 9, 12 Jag gick in på din sida och du finns inte längre!

Det verkar inte som du har något vidare intresse för detta forum som Miranda skrev! Absolut inte!! Du verkar vara en sådan person som viol ha bråk! Ursäkta mitt uttryck men jag var tvungen att påpeka!

Erika91
0

#12 Och du, vi har lyckats mycket med att ta hand om hemlösa katter eller i alla fall Miranda och Landfreak!!
Så påpeka inget om det tack!

Erika91
0

Ursäkta att jag spåra ur Lena.