Borttappad Katt
Hej
Har någon sett denna katt?
Han är en kastrerad "Skogisblandning"…Norsk skogskatt och nå mer.
Brun/svart tigrerad och långhårig. + att han har ett Id:nr.
Är säkert lite mörkare i pälsen nu och kanske smalare, då han har varit borta sen 1 Juni 2010.
Såg ett tidigare inlägg här på en katt som var mycket lik han men den användaren var borta nu så kunde inte fråga om det var han=(..
Saknar han så oherört mycket. Han var verkligen speciell.
Gillade och ligga på ryggen och bresa ut sig….och jaga små möss, råttor och fåglar som han sen tog in i lägenheten på sommaren.
Han är en innekatt men bodde på bottenvåningen och där ute fick han vara och han höll sig alltid i närheten.
Min käraste katt försvann när jag hade haft inbrott. Som tur var hade jag kvar min andra katt som låg rädd under badkaret.
Jag hoppas verkligen att det är någon där ute som har tagit hand om han och läser det jag skriver. Skulle göra allt för att få tillbaka han,
Självklart hittelön till den som hittar katten.
En liten kul grej mitt upp i detta:
(Ni vet dom där sprayflaskorna på djuraffärn för sånt som håller katterna borta så ska man spraya på, det finns i citron ovh lavendel)
Jag köpt min lilla saknade katt av ägarna som tillverkare denna produkt så man fick ju några flaskor på köpet.)
LOVA ATT NI HÖR AV ER!!!
I vilken stad försvann katten?
"Lycka och jubel att äga en pudel!"
Lägg upp ditt inlägg på Kattpolisen också.
Medarbetare Hittekatter iFokus
#1 Östersund - Torvalla.
Glömde skriva det men han kan ju vara i stort sett överallt=(
#2 okej ska göra det Tack för tipset
Inget vidare när ens katt försvinner på det sättet! I och med att kissen var ID-märkt ökar möjligheterna att återfinna honom.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"