2 nya joukissar :o)
Nu har två nya joukissar kommit hit.
(Tyckte jag hade plats när alla Tullingekissarna utom en fått hem)
De e 8månader men ser ut som bebisar, jätte söta små svartvita tuttisar. Det är bror och syster. Stackarna va avlivningshotade. Bilder kommer snart :o)
Är det missarna från Tassegården eller?

Nä det blev inte det eftersom Stockholms katthem inte ville det. Det blev ett par som en familj inte kunde behålla pga allergi hos gravida mamman i hemmet. Tasseland är föreningen som tipsade om dem.
Oki, ser fram emot bilder då =)

Du verkar ha stort "hjärterum".Härligt!

Rosor till dig som ställer upp så på missarna!! Önskar att jag själv hade plats för några jourisar men har inte det i dagsläget, min lägenhet är full då det bor 3 katter och 3 hundar här:) Men snart så….
va fint av dig att ställa upp , Mojje & Strawberrie blir glada av nyheten ;-)
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
va fint av dig att ställa upp , Mojje & Strawberrie blir glada av nyheten ;-)
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Sophia, kan inte du då ta in lille Simba så länge?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jag hittade ett nytt hem till kissarna efter bara några timmar!!! Det nya paret har just hämtat kissarna med överenskommelse m gamla ägaren. Allt lyckat och bra!!! Helt otroligt
Nä Simba kan jag inte ta in pga att han är ägd av en annan (fick jag just veta) och pga att han är förkyld. Vill inte få smitta på mina egna ju :o(
Oj jisses, där gick det undan!! Bra jobbat! =)

Säger som Jossan här ovan…kanonbra jobbat!

Applåder. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Ja jätteskönt för så slipper kissarna vänja sig vid jourhem först och nytt hem sen. Då har man plats för fler missar :o)
Som jag sa, Sophia, om Simba hota med MOH. det hon gör. är vanvård och då ska djuret tas om hand. Jättebra att det löste sig så snabbt med de små!

Sophia är ju lite som en kvinnlig Fantomen….det sa jag ju tidigare…nu har hon ju placerat 2 katter snabbare än blixten…precis som Fantomen…som slår till snabbare än blixten…
Sophia….yeah…wowo!
Hälsningar Efvis
Ps…kan jag/vi här i Göteborg kanske locka dig hit ner, då det är såååå himla svårt att få tag i jourhem här…:-) Sveriges framsida..ja du vet..allt snack om bästkusten och så….kanske..eller?
Oj det var rekordsnabba handlingar här. Inte dåligt jobbat! Det blir både en medalj och en blomma till dig Sophia! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Men Wow va fort det gick då *s*
Toppen bra jobbat Sophia *L*
Mojje & Strawberrie gör vågen ;-)
#14 vem e Simba, Gunilla?
#17 Simba har en egen tråd. Sophia har lagt in den, tror jag. Sök på ordet Simba…

Det gick fort att placera ut dem! :)
Härligt! Alltid kul när det löser sig, särskilt så snabbt :)
DÅ kan du ju ta in nya som behöver ett tillfälligt hem :)

Jag har talat om att jag kan ta emot kattunar nu för att jag har plats över, men tyvär funkar inte vuxna med min Siri.
Efvis men vet aldrig om man kommer till göteborg helt plötsligt så ofta som jag flyttar runt. hehe
Tack alla.