Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 6417 ggr
Alexej
0

Kattkoloni Botkyrka

En Kattmatare:

nu har vi det här problemet med egotrippen Hemlösa katter i nöd i Botkyrka som är byggt på en massa lögner och kränkningar av mig… alla dessa sinnessvaga individer som utan någon som helst fakta ser påståenden på nätet som sanningar kommer nu med en massa bortförklaringar till att inte kunna ta sig an infångade katter trots hennes vädjanden…. vissa på grund av att dom jobbar, det gör jag med å…ker hemifrån halv sex och kommer hem halv sex men för min del ansågs det inte vara något skäl, vissa säger sa ha två katter, jag har fem katter men det ansågs inte vara något skäl av denna sinnessvaga massa av otänkande människor…. katter är ett högt intellektuellt stående släkte och ni alla reducerar dom till offer(absolut, offer i den meningen att dom slängs ut av deras ägare) men väl ute klarar dom långt mycker mer än vad ni någonsin kommer att göra, ni pratar om dem som om de vore någrande jollrande ungar, mycket nedvärderande för dessa fantastiska individer. Skärp er för fan och visa att ni jurister, professorer och allt vad ni säger er vara håller på der värderingar som er proffession kräver. Till Niina, jag skulle gärna ta hand om vissa av de katter du fångat in, du vet vilka, men så som du behandlat mig ter det sig rätt osannolikt, man får stå sitt kast, man får ligga som man bäddar osv… och till Skara Hemlösa Katter, ni verkar vara en seriös föreningen, men skaffa då en moderator på Facebook, Hills gillar definitivt inte det som sägs där, och har även tagit kontakt med era andra sponsorer.

MvH

En kattmatare

sa mer

• * Skaras hemlösa katter Botkyrka gör ett utmärkt arbete med hemlösa katter. Du verkar har lite andra problem. Lugna ner dig, med hot och konstiga inlägg verkar du inte vara så seriöst./Alexej för 22 minuter sedan · GillaSluta gilla
    • Kattmataren Alexej, du borde nog lugna ner dej… du vet inget om min granne, du bor kanske på Västgötaslätten, jag bor granne med den här människan, och jag vet hur allt började.. så färsök inte bemästra mig, och jag har tillräckligt många boende här omkring som fattar vad jag snackar om… ni andra som bor runt om i *Sverige och känner endast den här egotrippen genom nätet och Facebook ni borde verkligen tänka till lite….. jag håller med dig Alexej vad beträffar katters situation men inte vad beträffar den här sjuka människan det är fråga om så tagga ner annars kommer även du att omfattas av den kollektiva polisanmälan som håller på att sammanställas, även Hills kan tänkas att ställa sig i denna, men mer kött på benen behövs för 16 minuter sedan · GillaSluta gilla
    • Kattmataren: läster du överhuvudtaget Hemlösa katter i nöds inlägg? vewm är det som framställer hot? ni verkar helt verklighetsfrämmande… mina kollegor råder mig att att helt skita i alla er looser, men gillar inte att klassas som psykiskt sjuk av såna som överhuvudtaget inte känner mig… för 14 minuter sedan · GillaSluta gilla
    • Kattmataren:   jag har släktingar i Kvänum, Falköping, Skara o dyl kanske borde jag låta dom skumma runt lite för 13 minuter sedan · GillaSluta gilla
    • Kattmataren försök hajja, jag matade dessa katter för att dom skulle överleva, jag tog kontakt med Kattstallet i Åkeshov och dom köade dom så småningom, visste inte att det skulle ta så lång tid, tog kontakt med Akutgruppen i Stockholm men dom tycktes hela tiden och nu kommer jag at låta fåglar och katter svälta ihjäl med ert tillstånd och hjälp för 4 minuter sedan · GillaSluta gilla
    • Skaras hemlösa katter Inga andra problem?/Alexej 2 sekunder sedan · GillaSluta gilla

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Alexej
0

Vad gör man med såna inlägg?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Katthemsmatten
5

Stäng ute skribenten från sidan om det är möjligt. En rättshaverist som tror att det är survival of the fittest som gäller ska man inte lägga energi på. Jag är bekant med Niina och hon är känd som en seriös hjälpare av katter. Ingen 'jollrande kattsamlare' utan hon jobbar stenhårt med att få katterna omplacerade i ansvarstagande hem. Under tiden arbetar hon med att habituera dem som är skygga.

Fortsätt stödja henne!

Medarbetare Hittekatter iFokus

KattkoloninBotkyrka
1

Jag suckar bara…..

~~Hemlösa Katter i Nöd~~
www.facebook.com/Kattkolonin.Botkyrka

Katthemsmatten
4

#3: Läs inte idiotin! Ägna dig åt att habituera katterna istället Flört

Sherwood
5

Vad är det för människor och vilka grova utfall en del har för sig, det är nästan ofattbart. Oftast är det av det man läser så kan man lätt tolka redan där, vem som har problem,hm.

Misan
4

du kan ju alltid fråga honom varför han inte tog emot hjälp 2008 när vi fanns på plats för att fånga in kattungen, då fick vi veta att det inte fanns några hemlösa utan de vi såg var katter som hade hem redan?

Katthemsmatten
2

Tig ihjäl honom! Han vill ha mothugg för att känna att han har betydelse. Man ska inte mata troll.

Alexej
1

Han skrev en del mer men vi ignorerade honom. Vi kan inte blocka en person, enda som händer då att alla kan se inläggen men inte vi…:)

Katthemsmatten
1

OK, då förstår jag. Att ignorera är nog det enda sättet att få honom att tröttna. Trist när man får sina gästböcker fyllda av 'skräp'.

Grattis till vinsten i Serla-tävlingen!

KattkoloninBotkyrka
6

Har ignorerat honom snart i ett halvår, men han tröttnar aldrig. Han bara fortsätter och hittar på värre fuffens.

Tack att ni stödjer mig med mitt hårda arbete med katterna Glad

~~Hemlösa Katter i Nöd~~

Lena
3

Alltid lika tråkigt när kattmatare motsätter sig att katterna de matar ska få komma in, bli kastrerade och få det bättre. Ett fenomen som dessvärre inte är helt ovanligt. Jag kan bara tolka det som att deras så kallade välgärning att mata inte alls har med katternas bästa att göra. Det har antagligen helt andra motiv för att mata katterna. Synd att de inte kan samarbeta istället för katternas bästa.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

KattkoloninBotkyrka
4

#11 Jag håller med dig fullständigt. Många gånger är det av egoistiska skäl som ensamma människor börjar mata katter. Dom får tomheten i själen fylld av att katterna blir beroende av dom.

Stackars djur som far illa

~~Hemlösa Katter i Nöd~~

Lena
4

Ingen som matar katter behöver bli utan arbete. Det finns ju så enormt många hemlösa katter som behöver hjälp hela tiden. Om en koloni blir räddad kan de sedan börja jobba med nästa. Det många kattmatare inte förstår är att de förvärrar situation om de bara matar katter år ut och år in utan att se till att de blir kastrerade. Kattmataren kan således vara upphovet till att antalet katter ökar istället för att minska. Att ändå flera katter. Och det är inget som Sverige behöver - inte katterna heller.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"