Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 583 ggr
gubben
0

I`m back!

Jag har förstått av Gunilla att det är många som har undrat vart jag tagit vägen. Det är en lång historia och den som vill kan läsa lite av det i http://www.katthemmet.nu/ under solkatter och Helge när någon har hunnit lägga in det vill säga.

Jag har också haft bredbandsstrul så jag har inte kunnat komma ut på nätet alls i flera dagar och sen passar jag på att vara ute så mycket som möjligt så jag har inte suttit så mycket vid datorn.

Jag vill också passa på att tacka alla som har skrivit gulliga meddelanden i min gästbok och i min inkorg. TACK!

Gubben

Hawknestgrove
0

Äntligen tillbaka till stormiga gänget! Jag som bombaderat dig med mail och tjatat! Ja, vi var oroliga för dig! Men som sagt, nu är allt väl och bra och vi hoppas få höra av dig mycket1 Kram

Gunilla

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hawknestgrove
0

Hihi, var inne och läste vad Helge sa, men där stod bara om ditt ++årskalas…Ja, här har Arne och många suttit i frack och högtidsblåsor och väntat på dig!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sidentass
0

Välkommen tillbaka till gänget!

Sidentass

Erika91
0

Välkommen tillbaka! :)

Efvis
0

Då var det slut på friden…;-)….men ska bli skönt att få kliva ur denna frack med ordens band…inte brosch..hälsar Socks…och min galaklänning är något solkig efter ett par veckor utan ombyte….

Fortfarande inte lärt mig med mobil och föra över bilder….men tror själv det kommer inom en snar framtid…:-S..

Hälsar Gubben varmt välkommen tebaka…

Efvis

gubben
0

§2 Ja de har inte hunnit lägga in nya solkatten ännu, men i morgon kanske.

Tack allaKyss

Alexej
0

Skönt att du är tillbaka! Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Puma77
0

Välkommen tillbaka.

//Pia

marieborg
0

Välkommen tillbaka Skrattande

vanessa
0

Välkommen tillbaka till gänget här. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Lena
0

Välkomme tillbaka till oss wildingar på Hittekatter Gubben. Skönt att se att du är fit for fight igen. Vi har allt saknat dig här. :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

karins
0

Welcome back! Glad Gubben du är saknad, kul att du är tillbaka ;-)