Uppfunnen..
Jag har en liten "Skattekatt" här hos mej, fann henne vilsen och sökande en mörk kväll den 5 jan. Fick lov att stoppa bilarna för att det värsta inte skulle hända:-( . Tog med mej kisse in trots att hon bar halsband, -märkning eller namntub saknas..
Lappar är uppsatta, men tycker det känns mer än märkligt att inga lappar kommer upp om detta lille goknippe, denna röda lille varelse hör till de piggaste och mest kelna missar jag någonsin träffat….nu vistas den lilla i sambons arbetsrum, men misse behöver ett tillfälligt hem där det inte är lika "kattfullt" som hos oss med alla våra sju vuxna katter..känner du någon - som känner någon i Östgötatrakterna som har möjlighet att hjälpa ett litet goknippe under tiden man söker ägarna, eller ett annat hem för henne..
Tyvärr är batterierna till kameran bortlagda, men bild kommer förstås så fort jag hittat dom, eller skaffat nya!
Puttar från min kattfulla boning i Sollentuna. Stor eloge till dig som stannade och tog hand om den lilla!!!
Medarbetare Hittekatter iFokus
Kissen hade tur som mötte dig där på vägen och slapp råka ut för en olycka. Vi får hoppas att ägaren ger sig tillkänna. Annars att det finns något jourhem som kan ställa upp.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Tänk om han visste att han mötte en av Hittekatters änglar där på vägen.
Kram för att du tog in honom!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
putt!

Idag har misse och jag fått motion..eller rättare sagt jag..hon åkte "bärtaxi" i blåsten;-) Vi var till vet och gjorde chipkontroll - men som jag anade så är hon inte chippad! Fortfarande ingen respons på lappar, man går ut varje dag för att kolla att dom är kvar, eller om ev ägare satt upp något..märkligt detta..
Sidentass ring mig direkt du ser det här,har skickat pm till dig
Någon som har Sidentass telefonnummer,jag har slarvat bort det
putt

Pia och jag har fått kontakt nu - så allt är i sin ordning:-)

Fantastiskt! Bra jobbat, Sidentass.

#11 Överlämnar pokalen till Pia, "nio liv"!
#12 Länge leve samarbetet - och fina hittetjejen 

Underbart med samarbete över gränserna! :)
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

#13#12