53 vanvårdade katter ,
Varning för starka bilder,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hur kan man inte reagera om man bor tillsammans med döda och döende katter.

#1 Förmodligen väldigt sjukt störda personer. Vad vet man om ex demens eller så? Det var väl äldre personer?
Förfärligt är bara förnamnet

----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Hemskt! Undrar om det var det vanvårdshemmet som Stockholms Katthem var med och räddade katter ifrån?
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Huddinge, vet inte vart det ligger,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
#4 Huddinge är en av Stockholms kranskommuner 
Hemsk historia det här, stackars katter.
Tycker att chockerna angående liknande kattärenden duggat tätt sista åren.Hur kan det vara möjligt att katter hinner bli 53 i ett hem innan något överhuvudtaget sker för att hjälpa dem och då menar jag naturligtvis inte avlivning.

Jag tycker att jag har många katter med jourkatter emellanåt, men hade de blivit 53 så hoppas jag verkligen att jag hade märkt det.
Men att inte släktingarna eller bekanta reagerade på detta misär är för mig en gåta, men dom kanske inte hade några och levde ett eremitliv.
Det finns ju risk för att de 80 åriga paret antingen inte hade några släktingar eller vinner kvar… Eller att de helt enkelt inte hade någon kontakt med dem. Jag tycker typ att de kan få ruttna i fängelset om det inte är så att en demensutredning eller liknande visar positivt. Vidrigt värre.

Detta är så fruktansvärt och man blir så förtvivlad att titta och veta hur katterna har haft. Hade de kunnat ta sig ut hade de med all säkerhet gjort det, allt annat måste vara bättre än detta.

Fruktansvärt !!!
Debattia
Den skygga kattens hemsida!