kidnappad hund
Jag vet att detta är ett forum för hittekatter men jag tänkte att ni är Djurmänniskor och även en del av er, har hund och har kontakt med hundarmänniskor, så här är det:
Min kollegas man blev i tiskväll överfallen och rånad i sitt hem, inte nog med att han blev misshandlad och skadad de tog även hans mobil och bil men rånarna var inte nöjda med detta utan tog deras nio veckors hundvalp och körde iväg.
Polisen har inga spår efter rånarna,eller hunden så vi som känner familjen försöker sprida detta på alla sätt.
Vi är många som håller koll på blocket och liknande men det kan inte spridas för mycket.
Det är en hannes blandras mellan lagotto och kungspudel
bifogar bild.
/Martina

Du får nog även skriva var detta hände.
usch vad hemskt! :(
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Fy så hemskt! D: Hoppas polisen får tag i rånarna och att hunden kommer tillbaka till sina rätta ägare. ):
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Sprid inne på hundar och blandrashundar också! Även på facebook om ni har möjlighet. Ni kan ju sätta ut en egen annons på blocket och uppmana folk i området att hålla kolla, även sätta upp lappar vid mataffärer i närmaste orter och städer då rånarna inte borde komma så långt ifrån tycker jag?
Undrar som dom andra, vart i Sverige hände detta?
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu
Spriv även på vovve.net, det är ett ganska stort hundforum!
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

Jag kom på att jag inte skrev vad detta inträffade men det är i Växjö hunden försvann på Norr, och man kan kontakta mig om man ser någon hund som liknar Enzo för jag har nära kontakt med hundägaren.
Mobil 0709996160
Men gud vad hemskt! Hoppas vovven kommer tillrätta!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Det är verkligen jätte hemskt, jag hoppas verkligen enzo bli hittad levande.