Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 1469 ggr
anebit
4

Nattugglan! ha ha

Jag blev nyss tilldelad Nattugglan av iFokus eftersom jag skrev en inlägg nyss, mellan midnatt och  04.oo stod det.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

anebit
2

Naugglan önskar alla en godnatt för nu lägger sig nattugglan och sussar! KyssSkrattande

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

[sarasvati]
2

ha ha fick jag också häromnatten. Verkade skumt så tillbakavisades med fräs. Vad gäller saken - yes skeptisk.

Delfinen
2

ha ha ha den fick jag i går

Madameh
2

Fått den redan och jag är vaken hela natten!!  God jul alla uvar!

Sidentass
3

-Då får jag den äran att gatulera till den utmärkelsen!:-)

Debattia
1

Jag lyckades få en nattuggla just nu. FlörtDet var min första i historien..

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

Madameh
2

Jag hälsar godnatt till alla Ugglor….hahaha  kramis!

Delfinen
3

Nattuggla tassar in och säger godmorgon….hmmm var viss godeftermidag ( kikar på klockan )

Har ett glapp mellan två praktikplatser på några veckor så får passa på att nattsudda när jag har chansen ha ha ha

Hoppas att ni alla har det bra och har fått åtminstonde  LITE sömn *fnissar*

Lena
1

Det är tydligen en ny grej inom iFokus att man får olika slags Medaljer för olika typer av insatser när man skriver och svarar på inlägg.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

[sarasvati]
1

#9 tack för den infon Lena. Trodde det var ngt kommersiellt/skumt jippo (och tackade nej - dvs stängde ned, skeptisk som jag är). Dumt påhitt i vilket fall som helst. Vad är det för insats att skriva sent på natten? Vore väl bättre att belöna reala insatser. I ngn mening, som behöver definieras. Men ok, det kanske drar folk. Och det är bra. Så länge som det är till hittekatter :-)

Lena
1

Det finns även en "morgontupp" man kan få om man är riktigt morgonpigg. Kan avslöja att jag inte lyckats få någon av utmärkelserna hitintills. Dock några andra.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"