Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutsatta-djur
Läst 2412 ggr
BaraLisa
4

Höns som behöver nytt hem?

Min far och hans sambo bor i en stuga ute i skogen och de har höns och två tuppar. De sa något om att de behöver några höns till. Så om ni känner till några som behöver ett nytt hem så kan ni ju höra av er. Hellre ta hand om dem med störst behov först, tänker jag.

/Lisa

Med vänliga hälsningar Lisa

Issa
0

Rädda Djuren brukar ha höns på sin hemsida.

BaraLisa
0

Har du adressen dit? Jag kom till en barnsida. Glad

Issa
1
[Forest]
1

Kolla även inne på omplaceringifokus där kanske det finns höns som letar nya hem oxå :)

martdat
2

hm, undrar om det inte varit nån här inne somtagit höns från äggfamare som skulle slaktas????  har ni äggrfarmare i närheten så hör med dem, tänk vilken lycka för de hönsen att få leva ett bra liv,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

[Forest]
0

5 bra tips :) Har själv haft såna höns man får tänka på att lära dom gå in o ut annars fattar dom inte rikigt det iaf inte det gänget jag hade :P

caroline00
0

Var bor din Pappa? Fick precis höra att en kompis kompis fick två kycklingar i födelsedagspresent av sina puckade kompisar. Dessa behöver ett nytt hem omgående. Det skulle vara helt fantastiskt om de kan få ett bra hem. Finns i Stockholmsområdet.

BaraLisa
0

Min pappa bor utanför Uppsala, Björklinge. Men imorgon ska han opereras…

caroline00
0

Tror du att han skulle kunna tänka sig att ta hand om kycklingarna? Kanske skulle kunna ordna transport till helgen isåfall.

BaraLisa
0

#9 Har mejlat