Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattens-status
Läst 594 ggr
Alexej
0

Läs det!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Sessan1
0

Men herre min djä__________l är hon fortfarande i farten :(:(:(

Trodde hon var ur världen för länge sedan :(:(

Tur, så bor jag inte i dom områdena längre. Usch hemska tanke, dom som har med henne att göra :((:(

FY Fasen!

karins
0

Det försvann 7 katter från vårt bostadsområde november-december 2006. Blandannat min lilla shadow från kks, Han hade lyckats smita ut, han var då bara 5 månader. Han är fortfarande som uppslukad ur jorden Gråter  Det gick ett rykte då att 2 kärringar körde omkring och fångade in katter, och sålde till djurförsök. Jag blev helt kall i hjärtat när jag hörde det. Jag kan fortfarande inte titta på bilder på min lilla söta shadow för det gör så ont i hjärtat.Gråter

vanessa
0

Skrämmande att hon är i gång fortfarande. Men någon som hon ändrar sig inte förrän hon får et straff som är ordentligt. Men få anmäler henne.

Angående att katterna skulle gå till forskning känner jag mig tveksam till. För det första så används inte katter till forskning. Varje seriös djurförsöksforskning måste gå igenom instanser där djurskyddsfolk från olika ställen finns med. Och de skulle inte godkänna forskning på katter.

Stora applåder till henne som fick tillbaka sina katter. Hård mot idiot. Kan inte låta bli att ställa mig frågan - när ungarna kom tillbaka till henne var de 12 veckor. Så hur gamla var de innan de flyttade? Tydligen ovaccinerade?

Men dock, applåder för det visar att man kan ställa folk mot väggen, och göra förändringar. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Faxlin
0

#0: Ber dig tänka på PUL och kanske förkorta namnet lite. Typ döp om henne till P.S

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hawknestgrove
0

Åsa, du har rätt, men Just Den här "snälla" personen tror jag inte vi behöver oroa oss för. Hon byter namn lika ofta som jag byter underbyxor, med lite överdrift….Otroligt att hon fortfarande är i farten. Vad jag vet, så har hon suttit på "Hotell Gripen" och lyckats lura folk därifrån, inte bara med djur utan även med pengar och fastigheter…..Sedan så är nog det, som Vanessa säger dessbättre detta med djurförsök ett rykte. Visst existerar det, men de brukar inte köpa djur av vem som helst, utan av speciella uppfödare. GRRRRRR…….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Erika91
0

Fy fabian!!! Jag blir så arg av att läsa sånt här och ledsen!! Hur kan man göra så?!

#2 Din stackare, det skär i hjärtat av att höra det du skrev. Men jag hoppas på det bästa!!
Kram till dig!

vanessa
0

#2 Vilket område, stad gäller det? /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

modellflickan
0

Men vilken skräcködla!!! Vad ----------sysslar hon med?!

Alexej
0

Det är inte P.S., utan tydligen en annan tjej. Men det är en bra varning och ännu mer ett skäl att ta bra betalt för katter!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Erika91
0

#9 Precis, ett skäl att ta bra betalt för katter!

Engla
0

KarinS: Jag läste om kattförsvinnadet i Sydöstran. Mkt tragiskt och hemskt! Så ingen av katterna har kommit tillbaka? Fy, vad jobbigt.

Ibland är det svårt att förstå hur msk tänker! Vad bra att hon fick tillbaka sina katter!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

modellflickan
0

Det här med orm-mat har jag också hört talas om. Det gick ett rykte här för några år sedan någon/några skaffade kattungar just för föda åt deras ormar. Fast detta var ett bra tag sen.  

Jag är själv mycket noga med vem som får köpa kattungar av mej. Och det tycker jag alla borde vara. Dubbelkolla och åter igen dubbelkolla! Och ta ordentligt med betalt! Finns dessvärre mycket oseriöst folk där ute.