Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketttips-råd
Läst 1187 ggr
Roslyn
0

Behöver feedback på annons

Jag tyckte själv nedanstående annons var riktigt bra men uppenbarligen funkar den inte i "verkligheten" då bara en enda människa hört av sig.

Jag önskar kritik, tips och råd för att göra annonser mer säljande. Vi är verkligen i behov av att få ut Kvibergskatterna  . Snälla kom med synpunkter. Inte rädd för kritik. Flört

Hemlösa kattungar söker goda hem | Göteborg | Blocket www.blocket.se

Lamina
0

Annonsering och att nå ut till folk är inte min grej, sällan jag får nått sålt. Men en sak jag tänkte på, vet inte om det skulle sälja bättre men iaf, är att det inte står något om vart dom kommer ifrån. Alltså hur dom kom till er och så. Kanske smälter några hjärtan när dom får veta hur hemskt dom små stackarna har haft det, vad vet jag… Obestämd

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Jourhemmet
1

Jag brukar förnya annonsen MINST en gång i veckan. Sedan har jag märkt att folk inte smälter av dom tårdrypande historierna som oftast ligger bakom. Jag lägger ej längre ut några krav i annonsen utan ber intressenter att berätta hur katterna skulle få det hos dom. Många skriver då det dom tror att jag vill höra, tex att katterna kommer att få gå ut och så visar det sig att dom bor mycket olämpligt till för att ha utekatter. På så sätt kan jag sålla rejält redan i mejlkontakten.

Roslyn
0

#1 och #2  tack för respons.

Hur viktiga är fbilderna då?