Annons:
Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 6680 ggr
lillmymlan
2011-10-02 21:13

Kolonikatter i Linköping 21

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer redovisningen för Östgötakatterna för september månad 2011 i pdf-form.

På onsdag ska Polly opereras och vi håller tummarna för att det går bra för henne och att hon kommer att återhämta sig snabbt efteråt, så hon kan umgås med sina syrror och sin mamma Kyss Hon kommer att sova kvar en natt och då får jag husrum hos Emjon, tack snälla du Kyss. På onsdagen kommer Bertil att köra upp mig och på torsdagen kommer Marie-Helene att hämta mig och Polly-gumman, så vi slipper åka buss eller tåg… tack snälla Kyss det är guld värt!

Det är nervöst och det kommer att vara otroligt nervöst på onsdag, så ni får snällt hjälpa till att hålla både tummar och tassar Glad

Mussegrabben är där och käkar maten, men fokus har inte riktigt legat där utan vi har matat och spanat men inte gjort infångningsförsök den här helgen, men kanske att det kan göras inom det snaraste, för nu börjar det bli kallt Rynkar på näsan och då kanske killen kan tänka sig att komma in i värmen?

Nostippen och Fläcken söker vi också efter, men det var länge sedan de var synliga Foten i munnen men de kan ju vara där nattetid och äta, när ingen ser dem… vem vet… det får framtiden utvisa!

Om någon vill skänka en slant till Pollys operation så blir vi otroligt tacksamma. I nuläget finns det 6658,59:- på kontot och operationen kommer att kosta mellan 16000 - 20000 kr.

Jag önskar er en fin höst och en bra söndag.

Tack alla ni som finns med Östgötakatterna Kyss

Här är förra tråden

Kram
Malin

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Annons:
lillmymlan
2011-10-02 21:15
#1

Redovisning pdf

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

lillmymlan
2011-10-02 21:15
#2

Kvitton i pdf

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Lena
2011-10-02 23:38
#3

Tusen Tack för att du återigen gjort en föredömlig redovisning! Nu håller vi tummarna så det knakar och hoppas att allt går som det ska med lilla Pollys operation.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sehvrin
2011-10-03 00:02
#4

Här håller vi tummarna (och tassarna) för att allt ska gå bra med Pollys operation.

Måste bara få berättaen ganka kul sak också: Nalla har börjat bete sig avundsjukt. När jag håller på att kela med Semlan (fortfarande med fjädervippan, men hon tycker det är skönt Glad) då hittar man ofta Nalla snart i närheten. Kul att veta att ens uppmärksamhet är eftertraktad ^^

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

monsi
2011-10-05 17:31
#5

Gråter

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

MewTwo
2011-10-10 22:11
#6

Malin, våra generösa vänner Sven & Signe har gett ett berömvärt slutbud i Wikkis auktion´, hoppas det lindrar sorgen! ♥ Kram Mew2

Annons:
lillmymlan
2011-10-11 02:44
#7

Tack snälla Mew2 ♥ Kyss tack snälla Sven & Signe ♥ Kyss

Kram

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Lena
2011-10-12 19:03
#8

#6 Så bra! :)

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

lillmymlan
2011-10-30 09:02
#9

Finaste Östgötakatterna såklart Kyss

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

emjon
2011-10-30 10:32
#10

Vilket härligt bildspel som vittnar om stor kärlek till dessa kissar. Tack för era enorma insatser för att ge sååå  många kissar ett bättre livKyss

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Lena
2011-10-30 11:06
#11

#9 Det var ett underbart bildspel du gjort här Malin! Vilken fin redovisning! Helt fantastiskt vilket arbete som du gjort för alla dessa kissar i kolonin! Och nu återstår "bara" de två rymlingarna som vi får hålla tummarna för.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Bodil Dahlström
2011-10-30 13:13
#12

Jag beundrar er ,vilket fantastiskt jobb ni lagt ner…

Och Malin vilka fina bilder du tar.

Ska vidarebefodra till alla jag känner

MVH

Bodil

lillmymlan
2011-10-30 20:53
#13

De där två rymlingarna borde också komma in med det snaraste, det börjar bli kallt om nätterna.

De är som alla de andra, välkomna in.

Världens finaste svart-vita missar Kyss

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Annons:
lillmymlan
2011-11-03 09:58
#14

Återkommer under dagen med redovisning för Östgötakatterna, dagarna går i ett rasande tempo… håll ut, det kommer! Flört

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

MewTwo
2011-11-03 10:41
#15

Mjau, och mitt löfte står kvar: När det är dags så betalar jag Musses kastrering*! Eller om du vill, och vet vad det kommer att kosta så kan jag sätta över pengar redan nu?

Kram Mew2

*= Komplett paket med ID-märkning avses så klart!

lillmymlan
2011-11-04 00:03
#16

MewTwo Kyss Tack snälla du! Musses kastrering, vaccination och id-märkning + profender kostar 500:-, så är det för alla hanarna och honorna kostar 700:- Vi har superpriser Kyss

Avslutar den här tråden med redovisningen för oktober månad, förlåt mig att jag är sen ännu en gång Skäms

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

lillmymlan
2011-11-04 00:04
#17

Redovisning för oktober månad i pdf

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

lillmymlan
2011-11-04 00:08
#18

Kvitton för oktober månad

Jag vill avsluta med att tacka alla för ert stöd, både ekonomiskt och pepp osv. Att dela lyckan med er när Musse gick in var härligt! Vi hoppas att han kan anpassa sig till livet inomhus killen. Han är en stor kille som gjort stort intryck på mig, som alla de andra missarna från kolonin.

De är magiska de här fina missarna… de berör mig!

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

lillmymlan
2011-11-04 00:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

En bild på Svanstippen i nya hemmet där hon har en given plats i familjen, lilla tjejen Kyss

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

lillmymlan
2011-11-04 00:42
#20

Glömde…. Pia-Puma lämnade mig 500:- från Nalle & Co när hon var här … så de pengarna ska också räknas med på kontot såklart.

Tack goa Nalle Kyss och tack alla som bidrar så att Nalle kan sälja fina saker på marknaderna!

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Annons:
lillmymlan
2011-11-15 05:23
#21

Putt upp så den sista redovisningen syns…

Malin

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

MariannE11
2011-11-16 22:29
#22

duktigt o bra redovisat malin…. vad fin svanstippen är……stor kram på dej…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

monsi
2011-11-26 17:04
#23

Vackra SvanstippenKyss

Mymlan du är bara bäst kram

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

MewTwo
2011-12-03 20:02
#24

Hoppas det går bra med dina skygga små vänner! Tur också att vintern hittills varit mild, när man tänker på missen som är kvar i koloning… ♥

Lena
2011-12-03 23:12
#25

Malin är ett riktigt skolexempel på hur en insamling ska skötas. Här har det varit ordning och reda hela tiden på alla sätt och vis. Ett fantastisk arbete har bedrivits både redovisningsmässigt och på fältet för katterna.

Mästarklass!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Upp till toppen
Annons: