Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 2075 ggr
AnneN
0

Bobbo behöver få komma in! (Piteå)

Är barnvakt hemma hos min syster och varje dag & natt så är det en katthane här ute som är helt övergiven av sin förra ägare (blir inte ens matad längre) Gråter

Han är jätte snäll och extremt gosig, orädd och även hund & barnvan.

Jag kan tyvärr inte ta in honom här eftersom min syster är allergisk och hemma hos mig har jag redan 3 katter och inte plats för fler.

Någon vänlig själ som skulle kunna tänka sig att ta hand om denna övergivna kisse? Hans namn är Bobbo och ägaren har som sagt övergett katten helt och vill inte ha mer med honom alls att göra, så det är fritt fram för den som kan/vill att hämta honom. Han är röd/vit och halvlång päls, verkar dock lättskött då han inte blivit kammad på månader men ändå inte är tovig.

Han finns på Annelund i Piteå, är du intresserad så skriv i denna tråd eller ett PM till mig så kan vi hjälpas åt med honom.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ankie
0

men snälla nån, va är det för folk!!!! Lilla missen då

Sidentass
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Finns inte ord för hur synd det är om denna kisse…hur är man född och skapt för att kunna överge en liten vän på det  viset…viljan här är så stark att hjälpa missen, men verkligheten är en annan då jag bor med sju katter i Linköping…puttar för ett hem som är mer lämpligt än mitt för den här stackars kissen..:-(

AnneN
0

Kan tillägga att han är van vid andra katter, hundar (gosar med mina så fort vi kommer utanför dörren), barn och även större djur som hästar.

_**/Mvh Anne

[Sweety92]
0

Nämen vad fan är det för fel på folk :(( Man överger inte sin livskamrat sådär ;(

Blir så upprörd! Tyvärr bor jag i Malmö hos min Mamma som inte vill ha fler katter, annars hade jag gärna hjälpt till :)

Roslyn
0

Puttar för hjälp

Sagolika
0

Anmäl ägaren!

Lena
0

Har du hört med Kattakuten i Norr?

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

AnneN
1

#7 Jag har skrivit på deras facebook grupp.

Tillfälligt/jourhem har hittats nu så imorrn åker Bobbo med mig till Luleå och flyttar in hos ett par som brukar vara jourhem åt kattakuten. Glad

_**/Mvh Anne

Selma99
0

#8 Bra jobbat Glad

annebeate
0

Härligt!Glad AnneN tack för din omtanke om Bobbo!Glad

Ankie
0

toppen!!!!

AnneN
7

Vill bara meddela att Bobbo nu fått ett permanent hem hos en äldre dam i Boden, har inte träffat henne själv men varit i kontakt med Rosanna som han bott hos tills nu och det låter som att det var ett perfekt hem för honom Glad

_**/Mvh Anne

anebit
0

Underbart!

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna