TACK
Jag vet att många härinne är emot mig, men det finns dem som la sin röst på mig i citytidningens tävling, och er är jag såååå tacksamma för! det ledde till att jag vann! :DDDD
TUSEN tack! <3
Hoppas du gör dig inte lika bort som här på sajten. Men kanske nånting fastnade ändå i huvudet på dig. Lycka till!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Ett stort grattis! Och ville samtidigt att passa på och tala om att Diamant numera Skrållan, mår alldeles förträffligt.
ohhh vad kul, hur går det med hennes tillit? :)))
Från Skånekattens facebooksida.
Anm: Jag har redigerat text som kommer från Skånekattens FB-sida. Detta då vi har som regel att inte publicera det som skrivs på andra forum i vårt eget forum utan tillstånd. Den som vill följa det som skrivs kan göra det via länken. // Lena - Sajtvärd
Hur har det gått fröken Malmö/Lundsbo denna månad. Har Du levt upp till Din vinst och löst problemet banken kommer katterna. I morgon är det den 30 november.
4 vad menar du med facebook sidan hemlösa katter i skåne lördag 13.34? Det är min facebook grupp men fattade inte vad du mena med inlägget?
jodå det går frammåt. tsm med kattjouren verkar vi ha hittat några hem :) och jag har lyckats få tiden förlängd till helgen :)
#6 det var kopierat från vår fb sida, utan mitt tillstånd, drf det redigerades :)
okej men kollade på er sida och undrar vad som menades där med.Hur min sida blev inblandad i det hela?
hahah du råkade nog länka text från vår sida, no hard feelings :)
nope hade jag inte gjort, kan inte minnas någon annan gjort det heller.
konstigt.