Dricksfontän!
Hej nu har prylgalna Gunilla shoppat igen! Det blev en Catit vattenfontän! Hittade den i Göteborg, på en Zoobutik,de skickar inte, men jag har en gullig svåger och svägerska, som bor i GBG och som har ställe här uppe. JAg bad dem gå in och köpa åt mig, och de fick dessutom köpa ett demoex med en liten liten spricka i som inte betyder något, för halva priset! Sedan lyckades de även pruta ner filtren till hälften! Så 400 kr blev 200 kr och 45 kr blev 22.50. Ok, jag fick inte med någon tjusig kartong och fick ladda ner monteringsanvisningen från nätet, men nu står den på plats! Den brummar lite, så kissarna är lite skeptiska, men de dricker av den! Faktum är, att den är riktigt snygg! Strömförbruktning? 2 w/timme, alltså nästan ingenting!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Woh! den är säkert bra!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Ohh, jag har också sådana. Helt suveräna. Jag har köpt mina på tradera och fick den ena för 270:- inklusive frakt och den andra för 200:- inklusive frakt. Och den billigaste kom det även två förpackningar med filter med till. ;-)
Vilken färg har du? Jag har lyckats få båda mina blå fast jag helst vill ha en röd ;-)
Men man får inte vara så kinkig när man kan få dem billigt. Men jag håller utkik på nätet, vill gärna ha två till, sedan är jag nog nöjd här hemma.
Men både katter och illrar uppskattar det färska vattnet.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Liten OT fråga till Åsa.
Passar illrar och katter ihop? Har du dem tillsammans? Har noll koll på illrar och blev nyfiken.
Sorry Gunilla för trådkapningen 
Ingen fara, MArieborg!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jag hade en gång både en iller och en kattunge. Bättre kompisar får man letar efter….
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
En granne i Amsterdam hade 8 katter och 1 iller ihop det fungerade fint. Vet dock inte om det förekommer individuella variationer.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Beror helt på individerna. Kattungarna vande sig med illrarna och då gick det bra. Stallkatterna tog illern för råtta, blev biten och håller nu distans.
Så det är helt och hållet individuellt. Finns många fina kort inne på illersidan med iller och katter ihop. Själv har jag dock inte lyckas något bra med det konstdtycket ;-) Mina bara busade, och då gick det snabbt. ;-)
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars