Kattflicka sökes
Jag söker efter en kattunge.
Den kommer att va innekatt.
Har hund och en perserkatt och vill ha en kompis till katten.
Jobbar 8-9 nätter i månaden så jag e mycket hemma.
Har inga barn så mina djur får mycket kärlek.
vill ej ha orange eller svart katt.
Bor i Lund och har bil så jag kan köra en bit för rätt katt.
Jag har flera töser som söker nya hem. Både 3-månaders och lite äldre kattungar/ungkatter som blivit kastrerade. Finns i Helsingborg.
Annars söker Wendeln nya hem för dessa ungar: http://hittekatter.ifokus.se/discussions/4e877968d4ebea1447019e32-insamling-katterna-pa-sockerbruket-helsingborg#discussions-3
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Har du någon sida där man kan se vilka katter du har
De äldre finns på bild i tråden #Vi söker ett hem" här uppe. Fast pojkarna Björn och Caruso där har flyttat till nytt hem. Vill bara vänta med att ta bort dem tills jag vet att allt funkar bra i det nya hemmet.
jag har 2 töser, systrar, sköldpaddsfärgade :) Hter just nu Cookie och Toffee :) Super sociala o glada! Finns i Malmö så kom gärna o hälsa på, inte så långt ju :)!
5 Har du bilder
kan du slänga iväg ett mail till :filippa.hertzberg@hotmail.com
så kan jag skicka, vet inte hur man gör här :)
De är vaccinerade, avmaskade och avlusade vid lev.
7 har mailat
massa fina kattungar!
http://ronnebyshittekatter.se/category/adoptera-katt/kattungar/
alla kattungar är vaccinerade samt avmaskade vid leverans.
På bild en hona på 12 veckor, hittades 5 dagar gammal och har nappats med nappflaska. Hon är MYCKET speciell, social och ska vara i famnen hela tiden och pussas hela tiden:))
13 Kan man få mer bilder och info om den gråa katten
Linda kolla gärna KKS hemsida. www.kks.nu Angelicas katter så har du bilder och info på kattungar jag förmedlar.
Har även fler som inte kommit in på hemsidan än. 2 svarta en hona och en hane,en svart sköldpadda och en långhårig sköldpadda bland annat.De kommer från sockerbruket i Helsingborg.Och har en egen tråd här.
21 På tisdag skall jag åka och titta på Rut.
Vad ledsen jag blir när jag ser alla katter som behöver ett hem.
Man tycker att folk borde va smartare och kastrera sin katter.
16 Ebba är intressant men vill kolla på Rut först.
Hur funkar det om jag vill köpa Ebba
Hon finns i Ekeby det är på vägen till Billesholm.
24 Har du fler bilder på sötnosen
men snälla nån va sjuk jag blir på alla fina kattungar….. vill ju ha alla!!!!
Tyvärr kom inte bilderna fram som jourhemmet skicka häromdagen.Hon är ute på semester under helgen.Så ev på söndag kväll kan jag sätta in fler på lilla Peace.
jissus hur söta kattungar finns det man blir ju helt sugen av denna tråd
Jag hoppas alla även katter stora som små får egna hem och jätte mycket kärlek av sin nya familj.
#30 är lillan inte fri från sin snuva än?
jo detta är klart och kom lite idag fick jag förklarat från jourhemmet.Troligtvis fått något i ögat.De har fått ögondroppar i två omgångar.Även antibiotika.
#20. Nu är jag inte TS men jag söker också en kattunge i Skåne - ni har ingen nyare bild på Molly :)?
33. Molly flyttade till nytt hem för 2 dagar sedan.men vet att du bodde i Lund och ska finnas en sköldpadda som är född i maj i Lund som jag letar stödhem för.De riskerar att bli avlivade då familjen som har dem på gården troligtvis kommer vräkas.
Gud vad söt Hope är.
hur gammal är hun frisk?
Hon har blivit behandlat mot ohyra och fått ögondroppar i två omgångar.Har även fått pencillin och ska vara frisk nu.Om det finns intresse så kan hon givetvis åka med till vet på onsdag och ev bli vaccinerad och kollad igen.Vet inte om du sett hur hon såg ut tidigare i min tråd om sockerbrukskatterna?ca 15-16v är hon nu.
37 Jag är intresserad men vill ha lite fler bilder om du kan fixa det.
Kan själv vaccinerad henne om det blir aktuellt.
För dom pengarna kan ni lägga på en annan katt.
Linda har sms till jourhemmet och bett om bilder.Men du skulle väl hälsa på Tutta imorgon?Passa då på att svänga in om Hope.Det är nära varandra.
Hunden är valp så jag tror inte att Nova är rätt för mig även om hun är super söt.
Valpen är snäll mot katten men ibland så blir leken lite häfftig men aldrig att hun är elak.
Men oftast är det katten som busar och retas med hunden
hej linda, vi har hundvana kattungar hos oss, gå in på www.katt.cc och titta på våra katter! Sven och Kulan är hundvanan, och jag tror även att HJay och Ozzy går bra ihop med hundar!
mvh
FFK Öresund genom Marie
förlåt angelica, jag såg inte att du postade en massa bilder till linda! hoppas du hittar en kattunge som passar dig linda!