Är beroende....

Hihi, nåt som Arne gillar, är när man killar honom mellan trampdynorna och sedan andas i trampdynorna.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Här är en till som älskar tassar!! Tassar har en alldeles speciellt ljuvlig doft, med undantag om dom kommer direkt från lådan då…så är tassar så vackra att titta på;-)
#1 underbar bild!!

#2 Det är något som min Atos inte gillar. Han är så kittlig under fötterna så tar man honom där så fnyser han och går ifrån mig. Helt hopplös att klippa klorna på! =)
#1 Han har sådana där tofsar under fötterna som Tilda har. Är inte hon kittlig??
Indy är den jag får gosa med. Han tillåter allt. Han har små emsertabletter som trampdynor! Förutom några i nougatfärg. =)
Julian har de gulligaste men han är den ystraste så där hinner man aldrig med att titta efter. =)
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Sverker tycker om när man kollar på tassarna och smeker de :)
#1 Jättefin bild :)
#0 Fin bild :)
#4 Haha alla dina katter är helt olika där med tassarna :)

#5 Jag förstår Atos! Jag är likadan som honom om man "smeker" mina fötter! Tycker inte om det! =)
Kommer ihåg när mitt ex skulle "förföra" mig (innan vi var ihop) och skulle massera mina fötter. Jag slängde upp en knytnäve i ansiktet och spände ögonen i honom och funderade vad han höll på med. Han blev rädd! Machokillen! Till saken hör att jag har opererat fötterna och har smärtor i dem. Det visste han inte då!
…bara lite…

#6 Ojoj, det var inte så lyckat av honom :P
Haha nee det är ju svårt att veta när man inte vet något ;)

#7 Grabben var van vid att förföra tjejer och helt plötsligt fungerade inte den väl inövade och beprövade taktiken…
…vi hade ofta roligt åt det efteråt! 

#8 Haha, man går ju på en nit någon gång, allt kan inte fungera som en dans hela tiden :P
Haha det förstår jag att ni hade :D

Här kommer bild på min gosetass eller Rasmus var det ju

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Katt- och hundmagar……det är helt underbart att pussa där.
Sån är jag.
Hälsnngar Efvis

Håller med dig, Efvis!!!
Har just haft en stund av "tvångs-gosning"…dvs jag tog upp grabbarna och gosade på magarna utan att fråga…
…bättre parfym/lukta-gott finns inte!!

#16 Hihi!! Har du ett helt albumblad med tassar?!! Kul! 

En sak jag är seriöst beroende av är att se katter sova. Båda mina trollungar är bra på det, men allra bäst är Findus som inte ens orkar vakna ibland, Lite bildbevis på det. Att se en katt sova får min själ att lugna ner sig en massa. Som valium i pälsform. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.