Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 1726 ggr
Martina747
0

Kattkalendrar för 2012

Hej

Jag tänkte kolla lite här om några vet vilka som säljer kattkalendrar inför 2012 jag antar att sånt snart ska gå att beställas?

ANM:

Såg att vi hade flera olika trådar om kalandrar. Har nu gjort en samlingstråd som jag klistrat som alltid synlig, där alla föreningar kan göra PR för kalendrar, julkort och annat de säljer inför julen.

Låser den här tråden och hänvisar till den nya, då får vi allt på ett ställe. :) // Lena - sajtvärd

majvi
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag fick ett mail från Göteborgs katthjälp om förhandsbeställning på en ny TNR-kalender.Förmodligen kommer väl de föreningar som sålt kalendrar tidigare göra det nu också,

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Jourhemmet
0

Djurhjälpen.nu

pia-app
0

Vi i 9Liv säljer kalendrar. Dom är klara om några veckor. Kostar 100 kr

[Daisy-Moa-Elsa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Stockholms Katthems kalender finns att köpa nu

www.katthemmet.nu

Lena
0

Bra idé med en sådan här tråd där vi kan samla alla kattkalendrar som katthemmen säljer!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

johnnys girl
0

Om man gillar gulliga kattungar ska man slå till på Stockholms Katthems kalender som har kattungetema för nästa år. Massor med bedårande ullliga. gulliga kattungar att frossa i. Naturligtvis har kalendern ett allvarligare budskap än gulliga kattungar. Att man inte ska låta sig förföras av en gullig kattunge, utan tänka igenom noga innan man tar hem den Att katten kan leva i tjugo år och har olika behov av omvårdnad under sin livstid med allt vad det innebär.

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

Lena
0

#6 Klokt grepp!

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

majvi
0

kks säljer kalendrar

www.kks.nu

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Lena
0

Såg att vi hade flera olika trådar om kalandrar. Har nu gjort en samlingstråd som jag klistrat där alla föreningar kan göra PR för kalendrar, julkort och annat de säljer inför julen.

Låser den här tråden och hänvisar till den nya, då får vi allt på ett ställe. :)

Inlägget är låst för nya kommentarer