Kastrationslotteriet
Maruskaowille tar över kastrationslotteriet från och med nu, och kommer att hantera både konto och bokningar.
Vill tacka dig så jättemycket Gronstedt för att du kom på den här lysande idén med kastrationslotteriet! Vill även tacka dig för allt arbete du har lagt ned med dragningar och administrationen av lotteriet. Samt för att du låter oss fortsätta ha det kvar här på Hittekatter iFokus.
Skulle du känna för uppgiften att hålla i lotteriet igen är du naturligtvis alltid hjärtligt välkommen tillbaka till uppdraget igen!
Vill samtidigt hälsa Maruskaowille välkommen som ny administratör av lotteriet!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack för det och lycka till med lotteriet! Glöm inte att också tacka Hawknestgrove, som hela tiden haft ansvaret för pengarna och skött utbetalningarna till vinnarna.
Och glöm inte att tacka den enväldiga domaren för hennes jobb! Jag har tyvärr inte ork att hålla i det nu när hon inte längre är hos mig.
Absolut Hawknestgrove ska också ha ett stort tack för sitt arbete!
Så tråkigt Gronstedt att den vackra hästen inte är kvar hos dig längre! Sådana saker är oerhört tuffa!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Tack Gronstedt för Din idé till lotteriet!
Det är fantastiskt att så många katter blivit kastrerade det sista året för att Du tänkte till och statade lotteriet. Själva dragningen har också varit lika spännande varje gång.
Tack Hawkenestgove för allt hålla ordning på lotteriköparna.
Från och med oktober lotteriet kommer jag tillsammans med Malin "lillmymlan" att hålla lotteriet igång. Vi kommer att starta upp oktober lotteriet under veckan som kommer. Vi kommer att hålla oss till Gronstedts orginal idé, men några små förändringar kommer att ske.
Jag kommer att administrera lotteriet men Malins hjälp och tillsammans kommer vi att avsluta varje lotteriomgång med en spännade dragning.
Så håll ögonen öppna så Du inte missar att boka dina favorit nummer under veckan.
Marie-Helene o Malin

Gronstedt med den enväldige domaren och Hawknestgrove har gjort detta arbete så länge med den äran. Ledsen att du inte har honom kvar.
Lycka till Maruskaowille med lotteriet, som gjort och kommer att göra så mycket nytta.
Vill också säga ett stort tack till både Gronstedt och Hawknestgrove för allt arbete det lagt ner på detta lotteri och inte minst till den enväldige domaren. Ledsen att du inte har henne kvar och förstår din saknad av efter henne.
Blir glad för att du låter din fina idé om lotteriet gå vidare så att många flera kissar kan få hjälpten som så oerhört väl behövs.
Önskar Marie-Helene och Malin stort lycka till med lotteriet.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren