Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 523 ggr
pilladiana
0

Hjälp mig!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!
Jag och min kille behöver hitta ett hem åt en av våra katter. Någon som kan hjälpa oss? Det är väldigt akut då min killes mamma har sagt att inom loppet av två veckor kommer hon avliva katten och vägrar ge den en chans elelr lyssna på vad vi säger. Jag och min är villiga att kastrera den bara den får ett hem, där avlivning inte är en lösning på problem! Vill ni hjälpa mig! skriv till min kille på:
Robba89__@hotmail.com

Mymlan
0

Se inlägget AKUT HJÄLP så är det denna katt som pratas om där. Om ej permanent hem hittas så är förhoppningsvis ett jourhem acceptabelt av ägarna som ska placera om kissen.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Simson
0

Jag menar inte att vara nedlåtnade på er ålder…att ni är småungar eller så…men din pojke är ändock barn i familjen och jag (i min lilla värld) tycker det är barnmisshandel att behöva leva under sådana hot om avlivning av ens katter. Jag kanske överreagerar för att jag tycker det är så onödigt!

De som verkar vara mest mogna och vuxna i det här ärendet är ändå ni två! Jag hoppas innerligt att det löser sig på ett mer moget sätt än avlivning av frisk katt.

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Engla
0

Finns ni i Sthlm?

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Simson
0

#3 Upplands Väsby om jag kommer ihåg rätt fråm den andra tråden…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Lena
0

Hoppas på en bra lösning för den fina kissen! En sköldpadd är det ju till råga på allt. Jag är helt övertygad om att problemet får sin lösning bara hon blir kastrerad. Tråkigt både för er och katten att leva under ett sådant hot.

Här kan du och din kille läsa en artikel om vad det kan bero på och vad men kan göra när katten kissar på fel ställe.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

anebit
0

Puttar upp!

Pilladiana kolla tråden!   "AKUT HJÄLP"

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna