Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutsatta-djur
Läst 2452 ggr
modellflickan
0

Delfiner plågas ihjäl!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta har ju inget med katter att göra men jag vill gärna skriva om det här ändå. Mår så fruktansvärt illa efter att läst detta på aftonbladets hemsida

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1054476,00.html

Delfiner som är så vackra snälla och lekfulla djur. De plågas något fruktansvärt innan dom dödas. Havet där dom simmat runt och lekt i är nu rött efter deras blod. Vad människor är grymma ibland! Alltid är det djuren som ska drabbas värst på grund av vidriga människor. Katter och hundar i Kina blir slagna och sedan flådda levande för att vi i väst ska klä oss i något så fult som päls! Djuren drabbas tydligen alltid värst.

Trött på allt elände som drabbar djur. :(

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
JosephineF
0

Jag såg rubriken till denna artikel på Aftonbladet nyss, men jag undvek att klicka på den. Jag blir helt enkelt så ledsen och upprörd av alla grymheter vi människor hittar på att jag inte vill se mer..

JosephineF
0

Nu har Fokus fått hicka igen.. Vad sur jag blir.. =/ Kan man inte ta bort inlägg? Det går visst bara att redigera dom?

morgan_kks
0

#4 Ploackade efter önskemål bort dina två tomma inlägg.

Sidentass
0

Usch..man blir fruktansvärt ledsen o förgrymmad rent ut sagt…delfiner som är så fina o kloka djur…blir illamående nära på….usch så vidrigt..man blir ilsk för mindre..sökte protestlistan men fann den inte tyvärr..

Sidentass

modellflickan
0

#6 Här är den Sidentass http://www.petitiononline.com/golfinho/petition.html

Jag har skrivit under. Hoppas fler gör det.

Sidentass
0

#7 tack!" Jag rusar dit på direkten!

Sidentass

JosephineF
0

Tack #5 =)

maggan47
0

självklart skrivit under Maggan47Gråter

Hawknestgrove
0

Jag med. Säger samma sak, orkade inte heller klicka på länken och titta, har sett eländet förr…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Erika91
0

Åh! Det finns vissa som inte tycks ha nåra känslor och e så dumma mot dem stackars djuren! :/