Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketttips-råd
Läst 1142 ggr
UlrikaD
0

Någon som testat?

Jag hittade detta när jag surfade runt på nätet med mitt kreditkort i högsta hugg. Nä, nu ljög jag lite….har ju inget kreditkort.

Men efter alla jourkatter, kattungar och illrar som vandrat genom min lägenhet så tycker jag inte det luktar rent hur jag än skurar.

Och blev då tipsad om det här medlet.

Alla hejaropen i gästboken lät ju positivt, och pengarna tillbaka om det inte funkar ännu bättre.

Så jag ska testa iallafall. Hoppas det kommer snart så jag kan börja skura.

http://www.scentstop.se/

kattassen
0

Jag vann några småflaskor av detta medel i någon slags tävling på nätet. Det verkar funka hyfsat. Jag har också några goda vänner som fick bekymmer med en "kisse-katt" hemma och prövade Scent-Stop - de var mycket nöjda med resultatet. Lukten försvinner bra.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Jourhemmet
0

Jag tycker att ytdesinfektion fungerar precis lika bra och kostar betydligt mindre.

vilda-hilda
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vi provade detta hemma efter att ha träffat tillverkarna på en Kattutställning och blev så suveränt nöjda speciellt efter att ha sanerat ett skrivbord som var väl inkissat efter lek med kattmyntaleksak så att vi har börjat att sälja själva i mindre skala på Marknader och utställningar.

Tycker absolut att du skall prova. Dyrt Ja men lukten försvinner verkligen.

Du kan Pma mig om du vill ta det genom oss Vi tar 120 + frakt för en liten flaska.

Nalle

MonicaLagerquist
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag föredrar YT Dax jag också.

38 kronor per liter.

Stolt ägare till tre La permer

UlrikaD
0

#3 Tack, men jag beställde redan igår. Har dig i åtanke ifall det funkar bra för mig.

YT Dax hade jag aldrig hört talas om. Var köper man det?

Lena
0

Låter intressant! Själva använder vi Piss-Off vilket vi är nöjda med. Desinfecerar samt tar bort lukt. Kostade 139:- för 750 ml sprayflaska. Finns även i 5 l dunk.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

UlrikaD
0

Jag ska testa detta när det kommer, och imorgon ska jag köpa YT dax på apoteket. Så ska jag testa och jämföra lite.

Lena
0

#7 Du får alvlägga en liten rapport här sedan! :)

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

UlrikaD
0

#8 Jomen visst:)