Bilder på nässjökatterna

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Underbart och de ser friska ut alla och lilla grå har skifftat ögonfärg

Guuuuud vilka ljuvliga små underverk!!
Vilka sötnosar
fina mamman…
och fina bebbarna! 
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*
Följde denna tråd med spänning ända till slutet, men vad vackra dom är allihoppa, mamman med den små.
Åh vad roligt att se dom må bra hela familjen!
Vad otroligt fina de har blivit allihopa! :* Känner hur det sticker till lite i hjärtat av saknad, men det för en alldeles varm innuti att se att de har det så bra. Mamman ser ju ut som en helt annan katt, riktigt ståtlig och vacker! Ägarna har inte hört av sig än?
Vänliga Hälsningar Lina
Inga ägare har hört av sig. Har vi tur så har jag redan hittat en jättetrevlig kvinna som vill vara stödhem sen och antagligen behålla båda mamma och svarta ungen. Håll tummarna !
Så söta de är! Håller tummarna såklart! 
/Rebecca, sajtvärd på Bulldogg iFokus
Förlåt att jag tjatar, men jag är då himla nyfiken! :) Något nytt? Har killen flyttat? Satt och kollade på lite gamla bilder förut, och kom på hur mycket jag saknade de där fina små missarna som sover i knät. Jag lovar, kommer aldrig kunna ha katt efter det här, när jag vet hur mycket det klickade med de här katterna! Det är svårt att förklara, men man vill liksom inte gå till en uppfödare och välja en liten bebis, utan jag vill känna att jag hjälper katter på ett annat sätt liksom, men det känns inte som att det kommer kunna klicka såhär med någon annan katt. Det kanske det gör, men well, ni fattar. Det låter lite som att jag pratar om första kärleken, men det gör jag nog kanske. :) Jag vet att de kommer få det superbra, men det gör ont iallafall. Jag är konstig. ^^
Vänliga Hälsningar Lina

#12 Fint tänkt! Jo dessa små liven påverkade nog många här på hittis. Framför allt så var vi mest imponerade över hur du tog tag i det och inte gav dig förrän en lösning fanns för kissarna.
Att man fastnar för en liten kisse som man inte kan få ur skallen är såååå vanligt.
Men på något sätt brukar hjärtat dela sig i massor av bitar för alla kissar man stöter på genom livet. En del sätter djupare spår och jag lovar att du kommer att finna en "godbit" den dagen du har möjlighet att hjälpa en kisse på egen hand.
Det är som när man får barn - trodde väl aldrig att kärleken skulle räcka till flera men det är faktiskt så att hjärtat delar upp sig så det blir kärlek till alla. En bit till varje barn eller katt eller vad som står en närmast.
Vi är nog fler som vill se lite nya bilder nu!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Onslow…. du är inte konstig, du älskar ju kissarna och för det älskar jag dig!
Kärlek gör ibland ont, men det är himla gott i hjärtat ändå 

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*
Ursäkta Onslow att jag inte skrivit till dig,jag har haft dåligt samvete för det varje dag nu men det ploppar hela tiden upp annat med nya katter som man ska hjälpa
Jag förstår precis hur du känner, därfor vill jag egentligen inte ha några stödkatter hemma för varje gång så är det lika svårt att släppa dom. Man knyter an till var och en av dom och vissa blir det lite extra med. Men det går och det känns bättre när man hittar hem som är bra åt dom.
Katterna mår bra. Ungarna växer för fullt och är så busiga. Det bästa Gråis vet är att sitta på en klöspelare och titta på tv eller att bita extrahusse i fötterna.
Lilla Svartis har blivit en riktig kel och spinnmaskin.
Mamma tycker nog att det är lite tråkigt och långsamt i vår gillestuga även om vi försöker vara där så mycket som möjligt.
Ska försöka flytta Gråis första helgen i september då vi ändå ska till Stockholm. Sen finns det några olika flyttalternativ för mamma och den andra ungen.
Ska sätta in nya kort här varefter
Pia
Tack för uppdateringen! Jag förstår att du har mycket att göra och det är inte så att jag vill vara i vägen för ditt arbete. Det hoppas jag du vet. :) Jag skulle ju gärna tagit pojken om mina föräldrar hade delat min passion för katter. Tyvärr hatar de ju katter som sagt. Dessutom är det ju detta med ventilationen som gör att vi inte har möjlighet att ha innekatter vilket jag helt klart föredrar.
Vänliga Hälsningar Lina
Hej Pia, förlåt om jag tjatar men nu har det gått ett tag sen jag sist fick veta vad som hänt. :) Iallafall, jag antar att de flyttat nu? Hur har de det i sina nya hem? Är de de vackra katter jag tror och hoppas att de är? Jag kan fortfarande inte tacka dig nog för allt du gjort för missarna! Men ja. Skriv gärna en liten rad så jag vet att de lever. Tack på förhand! :)
Vänliga Hälsningar Lina

#17 I denna tråden har det ju hänt massor i höst! Du har väl inte missat det?
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Tack Kattassen för att du hänvisade till den andra tråden. Jag har uppdaterat lite där så den här tråden kan ju låsas nu