Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 840 ggr
majvi
0

Bamse

Bamse kom till mig i somras för att han var avlivningshotad.bamse är en skygg katt men jag fick klappa honom lite. Ett tag efter vi hade flyttat in till stan efter sommaren så blev min egen hankatt förbannad på honom och Bamse höll mer eller mindre till under soffan när jag såg det.Jag vet inte hur många gånger natt som dag som min hane Chess, har ylmorrat halvvägs under soffan och Bamse har morrat tillbaks. Bamse är ung och Chess är gammal men det är Bamse som har bajsat och kissat på sig under soffan.När Chess har varit halvvägs under soffan har jag tagit tag i svansen och dragit ut katten men han har inte varit arg då utan har gosat med mig.

Jag har ju många honkatter och de står på Chess sida så det är bäst för Bamse att han inte hittar på några dumheter.Ikväll har han ätit ihop med flera av honorna och sover nu på klätterställningen.ÄntligenSkrattande

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Hawknestgrove
0

Nutte kissen….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....