EFTERLYSNING!!!

Dessa två katter, Bonzo och Sami, sprang bort natten den 16:e April vid en parkeringsficka på väg 40 mellan Ulricehamn och Jönköping precis efter avfarten till Gällstad.
Bonzo är en social och kontaktsökande bondkatt och kan lockas fram med mat. Han har också en tatuerad blå ID-märkning i vänster öra. Sami, en norsk skogskatt med mycket päls, är lite skyggare och måste nog fångas in. Han lystrar dock helt klart till sitt namn och kan svara.
HITTELÖN på 1500:- per katt utlovas!
Tel 0736-913669 (Olle) eller 0704-135963 (Jenny).
Ni som bor i området Ulricehamn, Jönköping, Gällstad: snälla, ladda ner efterlysningsaffischen som är bifogad i denna inlägg, skriv ut och sätt upp den! Husse och matte är helt knäckta och saknar katterna hemsk mycket! 
(Jag är engarad i det hela för att Bonzo kommer från Göteborgs Katthjälp)
Tack på förhand för hjälpen!
/Miranda

Stackars både katter och matte/husse.
Bonzo ser ut som en riktig Olofstorps-katt…jag har en blom-leverantör i Ulricehamn som kör runt i området. 2 ggr i veckan till Gbg så jag ska fråga honom på fredag när kommer om han kan sätta upp några ark på vägen och i sin bil.
Hälsningar Efvis

Så hemskt oroligt för husse o matte..nu bor ju jag i Linköping så det hjälper föga om jag laddar hem efterlysningen, men tanken slog mej om man på orten skulle kunna kontakta tidningsbuden, brevbärare osv…
hoppas innerligt att dom fina missarna kommer till rätta igen
Sidentass

Jag hoppas att de kommer tillbaks snart!
Jag håller tummarna! Tyvärr kan jag inte sätta upp lappar eftersom jag bor i Oskarshamn…

Puttar upp!