Större Avatar!
Det finns nu en funktion för den som vill ha en större Avatar.
Avataren kostar 30:-. Det är en engångskostnad. Det går alltså bra att byta till en annan Avatar hur många gånger som helst.
Det finns en länk under Inställningar där tjänsten kan beställas samt där man byter Avatar i vanliga fall.
För att den stora bilden ska göra sig så bra som möjligt bör bilden vara kvadratisk.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

nu har jag laddat upp min nya, men det ser inte ut som att den visar sig än, tar kanske sin tid..
Sidentass
#1 Min kom fram med en gång. Pröva annars med att logga ut och sedan in igen. Om det inte fungerar meddela mig så ska jag säga till på iFokus.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Nämen titta!!
Nu ser jag den rätta bilden;-))
Modell: Linus von Sidentass;-)

#4..hi,hii..han har ofta dom blickarna den mannen..bilden är tagen där han sitter högt upp i ett träd;-) Härlig bild på Atos..tur man har om man är där med kameran vid gäsptillfällen;-)
Jag får inte fram någon större Avatar, trots att jag spart mitt mobilnummer, på angiven plats, jag står för mobilen, och skickat sms till IFOCUS AVATAR tele NR 72550
får svar, på sms citat Du har anropat en tjänst som inte finns. Var god kontrollera ditt anrop. Om felet kvarstår kontakta ansvarig, slut citat. 2 ggr har jag skickat, blir säkert 60 kr. men ingen större avatar
ledsen Maggan47
jag har mobilabonemanget tele2, jag fick logga ut och sen in igen å då funkade de=)
tack för hjälpen, fixat nu
Maggan47

Visst är de nya avatarerna helt underbara. Äntligen kan jag se era avatarer och njuta av de underbara missarna ni har.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Fast jag väljer att skänka mina 30kr till hemlösa katter istället för att lägga dem på en större avatar:S

#13 det är en god tanke..
#13: Det låter som en bra prioritering!
Mvh // Johan
Jag lyckas inte med detta, har loggat ut o in ett antal ggr. men nej. Kan tillägga att jag messat rätt och fått svar. Det är väl bara att acceptera, vi får inte bygga ut…
#16: Skicka ett privat meddelande till mig med ditt mobilnummer så ska jag se vad som kan ha gott snett.
Mvh // Johan

#16 Jag ser nog att du försöker byta bild!! Det är JAG som satt en spärr på dig så det inte går!!
(obs! Skämt!!!)
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
# 18 Jaha, kunde just tänka mig att du hade ett finger med i spelet! Din lilla rackare!!!