Nya bilder!
Som ni väl också märker få vi större bilder! Äntligen kan man se vad som finns på de. Jag har en kanin, var det enda kortet som gick att se lite. Men nu kan man ju ändra det lite…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

tycker de större ser så suddiga ut, känns som de andra hade mer skärpa
Ja det var väldigt vad suddiga bilderna blev. :( Undrar vad det beror på?
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jag vill oxå ha en större avatar
Men 30 spänn och suddig

Jag beställde för en timme sen och fick svar på sms direkt, men har inte fått nån stor än. Hur lång tid tog det för er…
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
#2 Skulle tro att det beror på att den minililla bilden ni hade förstorades med försämrad skärpa. Ladda upp den på nytt istället så blir den förmodligen bättre..
Karin, vadå 30 spänn?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

#6 Alltså jag är dålig på det här….
Mobil sms……hm? får nog ha hjälp….

Det ska bli en större bild av Ludde snart………..
Nu vet jag lite mera om det här med hur man får större avatar:
Det finns nu en funktion för den som vill ha en större Avatar.
Avataren kostar 30:-. Det är en engångskostnad. Det går alltså bra att byta till en annan Avatar hur många gånger som helst.
Det finns en länk under Inställningar där tjänsten kan beställas samt där man byter Avatar i vanliga fall.
För att den stora bilden ska göra sig så bra som möjligt bör bilden vara kvadratisk. (Vi som är värdar och Medarbetare får avataren som lite lön för vårt arbete)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jag har fixat min, men den visar sig inte, men det kanske dröjer lite.
Sidentass