Hittekatter iFokus

Hittekatter

Läst 797 ggr
Hawknestgrove
0

Mera leksaker.....

Tigger igen, behöver mer av i synnerhet dessa….

Datormöss

Kuddar

Punkbollar

Ja allt ni  har…..Bautaråttorna  gär jag ju själv. likaså de nya bautatusenfotingarna.

ni väljer själva öronmärkning. Ni får betalt för frakten

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Lena
0

Puttar upp!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

Tack….ja för jag hinner inte med allt. Vi är två här i Strömstad som virkar, vi var tre förut, men en blev tvungen att sluta, då hennes händer sa ifrån. OCh som jag sa förut, jag tar gärna såna saker, som jag  får fylla själv. Då får man fler i paketet också….

Delfinen
0

Gunilla…..

Kuddar? Misstänker att det inte är kuddar som missarna skall ligga och sova på Tungan ute

Hur gör du med saker som inte är fyllda? Oftast skall det ju virkas ett par varv till och figuren skall virkas ihop efter att man fyllt.

Hawknestgrove
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Delfinen, såna söta kuddar som du gjorde! OCh tex datormössen. där behöver jag bara själva under och överstycket, så virkar jag ihop och fyller, likaså kuddarna och  egentligen allt! Strauss här min granne, virkade bollar ett par stycken som prov och lämnade ett hål. Funnkade jättebra, då fyllde jag och virkade ihop. Det går jättesnabbt! Dessutom, så ryms det ju en massa i ett kuvert mot de fyllda. Allt funkar i princip!

Delfinen
0

Är inte helt säker nu Gunilla men tror jag har kuddar ligger hemma ofyllda men med ankor, nyckelpigor och katter broderade i stället för fjärillar. Tror även att dom är någon centimeter större än dom med fjärillarna på.

Hawknestgrove
0

ja!!!!!!!!! och även fiskarna går ju att skicka ofyllda!!!Skrattande

Delfinen
0

Skall kolla vad jag har färdigt hemma. Skall även börja göra leksaker till Östgötadagarna som är den 3-4 September så jag kan göra lite extra som går till Strömstad Tungan ute

Hawknestgrove
0

topen. JAg pmar dig förs äkerhets skull min adress igen ifall du  har tappat den…

Delfinen
0

ha ha ha är nog säkrast det….tack så mycket