vann en kattbädd;-)
-Kan inte låta bli att berätta om en härlig dag. Idag är marknad här på gångavstånd från där vi bor. För att komma dit gick vi igenom skogen min son o jag..hela marken lyste vit av de vackraste sippor, solen lyste så fint o gjorde promenaden till en naturupplevelse…
Väl på marknaden träffar vi på djurskyddsföreningens bord..vi handlade lite där, samt tog ett par lotter. Trodde inte mina öron då min son vann första priset i form av en kattbädd, en bädd som lär alstra värme för livsnjutarna…Grattis Johannes säger en glad mamma, och missarna är med all säkerhet tacksamma att vinsten föll på lillhusse;-)
Sidentass

Hehe, grattis till honom!
Kramar!

tack..hi,hii..han är så stolt 10 åring sååå:-)
Sidentass

grattis till sonen:)

Grattis grattis, säger jag också!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Vi tackar för alla kattulationer;-)
Sidentass

Grattis vilken tur din son hade..
Grattis turgubbe
Kram Jenna

#3,4,6 tackar o bockar;-) Än så länge tror missarna att det är något farligt djur som man ska akta sig för..dom behöver sin tid för att känna in att "djuret" inte alls är något farligt, bara ger värme för att ladda upp inför nästa jaktuppdrag;-)
Sidentass
Nej men vad kul att sonen kammade hem förstapriset! Den kommer säkert till både nytta och nöjje hemma hos er. :) Grattis!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Grattis! Va kul att sonen vann 

Vilken härlig dag! Vitsippor…suck, jag är avundsjuk! Och vilken perfekt vinst! Grattis Johannes!
Cammo
Hälsa Johannes och GRATTA till 1:a pris! KUL :) Alltid kul när man vinner ngt iaf .)
Krattiskram till det fina priset!
Sessan1

Tack alla ni:-) Ännu har ingen misse vågat sig på att prova härligheten, Ska bli spännande att se vem som blir den första!! :-)
Sidentass

Grattis!! :)