Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 1037 ggr
Sidentass
0

Jämtlandshälsningar:-)

Kattseptetten von Sidentass o deras matte hälsar till alla kollegor här på iFokus från jämtlandsfällen:-) Vi har ingen tillgång till dator på annat sätt än via bibblan, så därför kan man inte var lika aktiv som annars..men vi lever gott här, katterna bidrar med råttor på löpande band som gör att vi får ned våra matkostnader;-) *s* Med andra ord trivs dom lika bra i norrlandstrakterna som sin matte _ och vi inväntar lite bättre väder;-) Bilder kommer att läggas ut när vi åter är hemma om ett par veckor:-)Glad

Hawknestgrove
0

hoppas ni kommer helskinnade hem alla också! ha det så bra där uppe!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

kattassen
0

Trevligt med en hälsning!

Hoppas ni får en fortsatt skön stugvistelse.

Ät inte för många råttor - tror inte det är bra för magenFlört (för det var väl så du menade med att hålla nere matkostnadernaFlört) hihi

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Hawknestgrove
0

hehe blir extra prutteintillskott….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

lillmymlan
0

Ha det gott Siden Kyss och ta massor av bilder… som vi sedan får se när du kommer hem igen! Glad

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Sidentass
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Måste tyvärr meddela att vi fått det smärtsamma budet att svärfar plötsligt avlidit….nu är min uppgift att framför allt stötta min sambo, och vi får avbryta semestern långt tidigare för att först åka hem, sedan ta oss till Ängelholm för begravning den 5 augusti….Gråter Därför kommer jag nog inte ha ro att ta fler bilder än de som redan är plåtade…

Alexej
0

Beklagar!!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

lillmymlan
0

Skickar massor med kramar … ta hand om er! Rynkar på näsan

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Gullimat
0

Så sorgligt

Lena
0

Men oj vad ledsamt att få ett sådant bud mitt i semestern och allt! Tänker på er!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

tack for er omtanke, eftersom jag gick o brot armen och hamnade på sjukhuset några dagar var jag tvungen att avstå från begravningen - sonen var kvar med mej i stugan och vi valde att dröja ut på vistelsen här i det längsta i stället, men nu är det dags att dra upp båten till land, packa in alla de 7 jägarna och fara hem till civilisationen igen!

Lena
0

#10 Vilken otur ni haft den här semestern Siden! Hur är det med armen nu?

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"