"Gratis" Fortiflora till hittekatter
Jag har fått omgång Fortiflora (Ni kan hitta mer info om vad det är bra för här) med utgånget datum maj 2011 men enligt uppgift ska det vara OK minst 6 månader till.
Som i den förra tråden delar jag med mig av det "gratis" om det finns nån som vill ha, men mot portokostnad - så det är inget jag tjänar på, utan jag vill ge dem till någon som har en kisse med trasslig mage som kan ha nytta av dem! Självklart här på hittekattsfronten!
Produkten FF verkar fungera för den sortens trassliga magar som hittekatter kan ha och ersätter absolut inte någon veterinärvård, men kan vara ett komplement.
PMa mig så delar jag med mig av dessa FF blott mot portokostnaden per post (24 kr för 1 st) - "Så långt lagret räcker".
Fortiflora är alltså ett probiotika i pulverform som man strör över kattens vanliga mat. En ask innehåller 30 små påsar - storlek som en tepåse knappt - och man ger en om dagen. Katterna brukar tycka om det och få bra aptit av det. Men det gör inte underverk "på direkten" utan måste jobba ett tag i kattens mage och låta de nyttiga bakterierna i det ta över.
Hos veterinärer och apotek kostar en sådan ask ca 300 kr, men som sagt, jag är inte ute efter att tjäna nåt på detta utan vill bara få ut det till hjälp för behövande kissar!
MEw Two, när du postar, så ta ur påsarna ur kartongen och veckla ut kartongen.. Då kommer du ner under 3 cm och då slipper du extrakostnaden för skrymmande!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Det är sant - varför har jag inte tänkt på det… Tack Hawk!
haha kom inte att tänka på det heller förrän jag skickade iväg den sista här! jag tar gärna emot 2 förpackningar!
Kommer på posten! Jag har ju redan din adress! :-)
japp och jag har ditt kontonummer
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Så där, Hawk, nu ligger det i gula postlådan! <3
MewTwo
… jag skulle gärna vilja ta emot 3 förpackningar om det fortfarande finns kvar?
Jag har inte ditt kontonummer så det behöver jag :) Om det finns fler än 3 så tar jag gärna 5, för jag vet att det fungerar toppen!
Kram
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*
Se där….. de går som glass en varm sommardag!
#7 LillMymlan, jag PMar dig!
LillMymlan, nu är de på väg i posten! *svansdans*
Kram Mew2

Lasse o Jag åker en sväng till Kompis nu i eftermiddag Maritha kan alldeles säker vilja ha. Hon är ju bara fullkomligt Dataanti och aldrig inne över huvud taget.
Vi kan ju ta med det hem om du har kvar i helgen när vi ses.
Nalle
fick lyxkuvert i dag. tack. och satt in på ditt konto.
Omgående
gunilla.h
35,00
Tack snälla MewTwo 
*Nalle Puh*
Härligt, några missar har nu fått sin Fortiflora och jag hoppas fler vill ha, för jag har många askar kvar!
Glad Midsommar!
Mew2

Tar också gärna några till om det finns, till katterna i Trelleborg.Kan du isåfall pm ditt kontonr.
Tack snälla MewTwo
, det kom och det delas i matskålarna…. hurra!
*Nalle Puh*
Om du har kvar tar jag mer än gärna fler. Här går de åt….
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Alexej det finns till dig! Eh… till Skarakatterna menar jag. Hur många vill du ha?
Upp dig dig. Andra ska ju också kunna ha möjligheten. Men de är himla bra, inte bara för de med kass mage utan också de som äter dåligt.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Alexej och Gullimat, har postat paket idag, så det kommer efter midsommarhelgen! Ge mig gärna feedback på hur katterna gillar det!
Men jag har fortfarande en hel del kvar, bara att PM:a mig, den som vill ha!
Jag kan bara rekommendera det. Just nu är det framförallt en katt som måste äta upp sig. Men Forti-Flora smakar det tydligen mycket bättre. Man strör bara pulvret över burkfodret, lite vatten över och det luktar som brunsås.
Putt för flera som kan behöva!!!!!!!!
Jag tag gärna också lite Fortiflora, om det finns kvar.
Putt till flera, detta är ju tillfälle som inte får missas!! En förpackning kostar ju över 300 kr annars.
Josefa, nu är din FF på väg!
Har lite kvar också!
Super!!
putt för flera….. Mew two såg att du vann lilla pärltavlan. skickar grattismail i morgon….
Hej!
Hörni, jag har MASSOR med Fortiflora här hemma! Skicka ett mail med adress så skickar jag ett par påsar.
Charlotte, man måste köra en hel kur på 30 påsar föratt det ska funka….
Haha, jo jag vet..
Svängde till med ett par påsar för att jag är så skojjig, men skickar ju självklart så mycket man vill ha. Det vill säga lådor, uppsättningar eller kurer. Jag har som sagt en heeeel del.
HAHa, ja då så…. 
Mew Two, jag fick paketet och glömde bort att tacka.
Ska sätta in lite till behövande katter;)
Tack Alexej! Ja, behövande katter finns det en hel del av!
Ja, jag har också fått mina. Tack än en gång.
Bebbarna är helt perfekta i magen nu… så himla bra med FortiFlora!
Någon av gammeltanterna är däremot inte helt okej… så då kör vi ett varv till :)
*Nalle Puh*
Lillmymlna, de kan vara överkänsliga mot spannmål. Så var det ju med Grönöga. Strauss använde en kur Fortiflora och inget hjälpte. Sen gick vi över till Mjau mjukmat och Bozita enbart. Fin i magen. Nu har vi även provat JW och orijen och båda de torrfodersorterna funkar bra. MEn RC och hills och även olivers funkade inte. Om de inte blir bra, så prova det….
Ska testa JW tänkte jag… :) men det blir FF ett varv till för säkerhets skull.
*Nalle Puh*
Mjau, och ja har mer Fortiflora, ni vet var jag finns!
Kram Mew2
#38. 
*Nalle Puh*
Ja Strauss ska antagligen börja köra på Orijen nu. Grönöga är fin i magen…..
Jag tar med mig den FortiFlora som jag har kvar till Kompis invigning i morgon, så kan den som önskar få - så långt lagret räcker!
Jag fick ännu mer fortiflora… tack MewTwo 
*Nalle Puh*
Säger tack jag med för dem jag fick.
//Pia