Plats för 40 katter?
En gård i Västra Götaland fick djurförbud. Bland annat 40 välmående, tama katter men säkert en del inavel. Kommer att avlivas om inget hem har plats-som vi:(
Vet någon ett hem nånstans som har plats?
3 nymphparakiter behöver också komma därifrån.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Varför får de djurförbud om djuren är välmående? Kan förstå att antalet måste minskas ner, men djurförbud?
Puttar för hem till katterna.håller tummarna
Vad vore livet utan en katt,,,Inget liv alls,
Myse missar
Vet inte mer. Djurskyddsinspektörer är på plats nu. En massa får, åsnor, hästar osv. Polisen ringde och frågade om vi har plats.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
puttar denna med hopp om hjälp
Har ni lagt ut på fb om hjälp???
Myse missar
gör det du Kattarina, ju fler som vet desto bättre…..
jag har inte facebook längre så annars har jag kunnat gjort det.
Måste först veta mer. Tänkte mer on mågon vet om det finns nåt katthem som kan ta akutärrende. Vet att Råmossen har tagit större mängder katter innan.
Vet att Trollhättan tagit emot via LST/Polis förra året. Antar att bidrag gives i detta fall och det är kanske mer lockande att ta in då. Kattslussen heter det tror jag.
Mvh Anette
Nä inget katthem vet jag inte..Jourhem är ju så svårt att hitta.Hoppas det löser för dom..
Myse missar

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
var är detta?? jag o geografi,,
hur lång tid har katterna på sig?
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Oj, oj så tragiskt! Djurhemmet i Mölnlycke som Göteborgs Djurskydd driver kan ibland ställa upp när det är tama katter. Dessvärre tror jag att även de har fullt. Här behöver nog flera olika katthem hjälpa till.
När det gäller fåglarna kan säkert Göteborgs Fågelodlarförening hjälpa till. De har även kontakter över landet.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Finns det inte omplaceringshem för hästar?
Myse missar

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
hört något mer?
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Nä, måndag.