Tuttande katt
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kattnapp? 
# En nallebjörn, fårskinnsfäll som kan ta över jobbet från jourmatte? Mjukt varmt och pälsigt som en mamma. Lägg också dit en värmeflaska så tror jag att det kan hjälpa.
Jag skulle snabbt söka en kattmamma med ungar i ungefär samma ålder.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Jag tror nog, att det kan gå över av sig självt. Vi hade samma problem med både Esther och arne när de kom. Arne var väl också tagen i späd ålder, det vet vi ine, OCh Esthers mamma hade drunknat i en gödselbrunn, hon var bara 5 veckor när hon kom till oss. MEn med tiden så slutade de. de fick snutta. Men när Arne ville snutta på min tutte, då sa jag stopp. MEn armvecket var ok
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Har de fler katter? Här snuttade kattungar på kastrerade extramammor långt efter de var 12 veckor.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Rekommenderar oxå ett fårskinn. Det ger katten en mysig, mjuk o varm mammakänsla.
Nalle
Kan hon kanske försöka agera kattmamma och stöta bort kattungen vänligt men bestämt när hon snuttar för mycket? En kattmamma skulle ju göra så med en 12 veckors kattunge tänker jag…
Ja men ett fårskinn är bra. Det inger värme och trygghet och är ju ofarligt att snutta på
antingen försvinner det eller så är det något den tar med sig genom livet, jag har haft katter som snuttat oavsett ålder de togs från mamman så det är inte hela orsaken.
Just nu har jag en 7 kg klump skygg sak som jag snart får hysteriska anfall på, varje natt vid 0330-0400 kommer han upp och kurrar så det dånar i rummet, lägger sig på min huvudkudde och trampar allt han kan i mitt huvud, inte roligt med de klorna kan jag lova. så även utefödda killar kan börja med sådant när de väl kommer in.
Hoppas hon lugnar ner sig snart när hon känner sig tryggare.

Jag har fött upp några kattungar utan mammor och dom har nöjt sig med att snutta på nappflaskan.
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Trots sin gedigna storlek och rondör är Berlioz en riktig tutte-kisse!
Men jag tycker det är så rart när han kommer och väcker mej när han vill tutta;-) Detta på grund av att han förlorade sin mamma när han endast var ett par veckor gammal..
Min snuttekatt fick snuttefilt. I början en t-shirt som jag hade haft pâ mig för luktens skull(sedan gick hon över till örngott).Jag hänvisade henne till den om hon kom tillbaka till mig, Nu är hon närmare âret och jag har sedan en tid knuffat bort henne om hon vill snutta och beteendet har börjat släppa.
Esther är 8 år och snuttar fortfarande på mitt ben om hon ligger under täcket. MEn det är inte ofta.

# 16:on Vilken underbar Snuttekatt.
Nalle