Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 373 ggr
Erika91
0

Varning för P.S!!

Kopierar denna artikel som stod på katter.ifokus
Jag tycker det rä viktigt att ni vet det, själv hade jag ingen aning om det förrän jag såg detta inlägg på katter.ifokus ;

P.S. är en människa som sysslar med diverse bedrägerier, främst hundar, även katter och hästar.Hon har blivit fälld i domstol många gånger. Vi måste hjälpas åt att sprida denna information så hon inte kan fortsätta handla med hundar på detta sätt. Läs mer om P.S. på Baksidan av hundvärdenLänken öppnas i nytt fönsterLänken öppnas i nytt fönster.

Hawknestgrove
0

Herregud, är denna människa i farten fortfarande!!!!! Namnet är ju lätt att komma ihåg. Hon är knappast SNÄLL precis!Hemlis

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Erika91
0

Hur länge jhar hon hållt på såhär egentligen?Skrikandes

Hawknestgrove
0

I mer än 10 år!!!!!

vargmamman
0

verkar verkligen va hemsk människa,har de ej fått fast henne eller har de inte gett henne straff..fast större straff tror jag man tyvärr ej får här i sverige:(

Hawknestgrove
0

Ja, gå du in och läs allt om henne. Hon har lurat många!

JosephineF
0

Hon har väl hållit på sedan 80-talet t.o.m? Jag skulle iofs aldrig komma på tanke att ge min hund på avbetalning till en människa jag inte känner.. I bland är folk mer än lovligt godtrogna..

vargmamman
0

men gud vilken människa man blir mörkrädd..:(

Erika91
0

Oh my gard,! Vad länge! Fy f*n för såna, hur kan man ens komma på tanken!? Dumma människa!Skrikandes

anebit
0

Men Herregud!  Man blir snart inte förvånad av nånting!

Att det inte skall gå att få fast dylika personer?

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

[helenal]
0

nu ska hon försöka sig på hästar också.. läste om ett par som gick på hennes snack. De sålde båda sina schäfrar för tre tusen kronor, hon hade inte mer pengar… sen så anade de odåd.. och ville köpa tillbaka sina hundar. De fick köpa tillbaka dem för fem dubblande pris!

Sidentass
0

fruktansvärt helt enkelt..vet också att det var en kattkvinna som höll på med det ena o det tredje av obehagliga saker för några år sen..tror hennes namn finns med på sidan som länken ovan leder till.

Sidentass

Lena
0

En riktig kameloent handlar det om som till och med lyckas sälja hundar när hon sitter i finkan. Trisst när det handlar om levande djur varför kan de inte ägna sig åt döda ting istället. Antikviteter eller konst t.ex.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sessan1
0

Hon BORDE SPÄRRAS in för all framtid!

ALDRIG mer komma ut!

app.syl
0

Jag fattar inte att hon kan sova gott på nätterna,

Lena
0

#13 Det varar tyvärr inte som det hjälper för hon lyckas med det omöjliga att pågå med sin verksamhet även när hon sitter i fängelse. :(

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

Ja, hennes uppfinningsrikedom är det tydligen inget fel på. Att hon aldrig lägger av?

Simson
0

#16 Tänk om hon kunde använda sin uppfinningsrikedom för att hjälpa utsatta djur istället?!!! På hundhem och katthem. För att få in pengar till verksamheterna istället!!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady